anoniem Geplaatst: 6 januari 2003 Delen Geplaatst: 6 januari 2003 niet eerder problemen gehad met de (her)installatie van de intellimouse explorer 1.0 nu geeft het installatieprogramma Intellipoint 4.1 Installer op 'n gegeven moment de foutmelding: Error 1101. Error reading from file C:\WINDOWS\Temp\_isA130\1033.MST Verify that the file exists and that you can access it. Dat 1033.mst bestand heb ik gevonden, heb in de goede directory de map _isA130 gemaakt en daar dat bestand ingestopt. Opnieuw installatieprocedure gestart .... komt ie weer met dezelfde foutmelding, maar nu geeft ie telkens 'n andere map aan in C:\WINDOWS\Temp !! Heb de microsoft website helemaal nagepluisd, maar geen oplossing gevonden, ook niet onder foutmeldingen. Weet iemand de oplossing? bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2003 [quote:bdadbfdffa="Night Light"] Error 1101. Error reading from file C:\WINDOWS\Temp\_isA130\1033.MST Verify that the file exists [b:bdadbfdffa]and that you can access it[/b:bdadbfdffa]. [/quote:bdadbfdffa] hoi, nee, ik heb geen oplossing, maar misschien wel een tip. je zegt het zelf al, is dat bestand niet beveiligd tegen schrijven? (je weet wel, rechtermuisknop erop, eigenschappen, alleen-lezen)? of download anders eens de nieuwste drivers. succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2003 heb ff gecheckt 't is 'n archief bestand Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2003 1.0 is volgens mij een beetje belegen... Ik heb al versie intelli software versie 4.0 (cdtje).. ff naar msoft site? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2003 Misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.microsoft.com/hardware/mouse/download.asp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2003 heb de laatste versie maar heb 'm nogmaals gedownload zelfde resultaat vreemd MS geeft foutmeldingen zonder die te verklaren in hun knowledge base of zo is 't trouwens wel persé iets software-matigs kan de muis zelf niet gewoon kapot zijn? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen