Ga naar inhoud

Sitecom ISDN modem


Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem. Na een aantal jaren trouwe dienst heb mijn oude pc met daarin een Diva ISA ISDN card aan de kant moeten zetten. In mijn huidige PC (P3-866) heb ik een nieuwe Sitecom ISDN card geplaats, type DC 105. Nu 'belde' mijn oude pc 'razendsnel' in (binnen een paar seconden had ik een werkende internet verbinding), mijn nieuwe pc doet er vreselijk lang (ongeveer een 30 sec.) over om een verbinding op te zetten. Het maakt niet uit naar welke provider (HCC, 12Move), even snel inbellen is er niet meer bij. En tot overmaat van ramp valt na het inbellen van mijn pc ook nog eens af en toe mijn quatrovox telefoon centrale 'uit'. Het enige wat dan nog rest is botweg de stekker van de quatrovox eruit halen en alles weer opnieuw opstarten. Heeft iemand hier wel eens eerder iets over gehoord of dit meegemaakt?
Link naar reactie
nee, heb ik niet, maar heb je je oude pc nog? kijk daar dan eens naar de instellingen. ik gebruik helaas kabel, dus ik kan niet kijken voor je, maar ik meen me te herinneren dat er zo'n vakje was dat dan aanstond, waardoor het heel lang duurde bij inbellen. ergens verborgen bij instellingen ofzo. loop die eens allemaal na, (de instellingen bij de verbinding), en zet ze eens allemaal uit, bel in, als het niet lukt zet je er weer aan paar andere aan enz. of zoek eens op dit forum, ik weet zeker dat het al eens aan bod is gekomen. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...