Ga naar inhoud

Harde schijf 30 GB ipv 60


Aanbevolen berichten

Een maxtor gehaald bij regenboog. 60 gb. eringeplugd dan gefdiskd iets van logsche en primaire dos partitie. dus eerst een logische en dan primaire of andersom. Windows 98 erop en BAM! 30 gb ipv 60 gb. Wat te doen is de vraag die zodoende hieruit rijst! ps mijn brander gaat niet open, ik klik op eject en dan wil ie eruit maar iets houd em tegen <<<<< HELP!
Link naar reactie
Om te beginnen, in welke grootes heb je de HD ingedeelt? in 2x 30? dan moet je namelijk eerst die 2de partitie nog formateren voordat windows hem zal zien. Voor je cd-rom drive probeer een met een omgebogen paperclip de drive open te maken, dat kan door de paperclip in het kleine gaatje onder het klepje van de drive te steken. Doe hem even 1x op en dicht en hij zal denk ik wel weer werken.
Link naar reactie
nou mn nieuwe mobo is naar de filistijnen omdat mn vriend per ongeluk de cdrom speler met zn knie naar binnen duwde en die dus de dimmetjes op zn weg naar binnen meenam :D:D:D maar ja ik had reserve en die gebruik ik nu dus. het is een hele oude, dateert nog uit nedcar pc prive project uit vorige eeuw, jaar 1998 denk ik. het is een award bios versie 1 geloof ik. merk is ff denken, microstar? en daarop zit pentium 2 300@338 mhz 75 mhz FSB. Die pc hoort inderdaad volgens sommige in de antiekwinkels, maar ik KAN ECHT NIET verschil zien met mn amd 850@1000 mhz. Ik denk dat het probleem iets met mobo/bios te maken heeft. Ik heb nu geen zin om mn bios te flashen, ik ben wel tevreden met 30 GB :D:D:D bedankt voor die tip met paperclip!!! ga ik meteen doen bedankt iedereen voor jullie felle inzet om mn vraag te beantwoorden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...