Ga naar inhoud

Koptelefoon via front-audio pc-kast op SB Audigy aansluiten?


Aanbevolen berichten

Mijn pc-kast heeft aan de voorkant aansluitingen voor o.a. een hoofdtelefoon. Hiertoe lopen twee zeer dunne snoertjes de kast in, maar die zijn nergens aangesloten... :-( Aan het uiteinde van ieder snoertjes zitten een zeer minieme stekkertje, die bijv. passen op de pinnetjes van de audio-uitbreidingsconnector op de SB Audigy (de connector waar ook de Audigy Drive van de Platinum op aangesloten wordt). Omdat ik dus een Soundblaster Audigy geluidskaart heb: Heeft iemand enig idee of ik deze twee koptelefoonstekkertjes inderdaad op die Drive connector kan aansluiten, en zo ja: welke twee (van de vele) pinnetjes zijn dan de juiste ??? En zijn er anders verloopsnoertjes verkrijgbaar: van deze twee pin-aansluitingen naar een mini-stekker (die dan met een Y-verloopstuk achter in de luidspreker-uit kan gaan) ? gr. Wouter
Link naar reactie
Helaas, over de Drive connector staat niets in de handleiding vermeld (behalve dat "daar de Audigy Drive op aangesloten moet worden met de Drive kabel"). Ook op Internet is er bar weinig / niets te vinden over deze connector. Het lijkt erop dat Creative dit als groot geheim bewaart, zodat niemand hun Audigy Drive of Live!Drive kan namaken... :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...