Ga naar inhoud

Herkennen van cd-brander?


Aanbevolen berichten

Het volgende is er aan de hand : Als ik een cd wil branden met NERO dan staat er in Nero onder "choose a recorder" IMAGE DRIVE en niet de naam van mijn eigenlijke cd brander (dus kan ik niet branden)hoe kan dat nou? Wat moet ik doen om Nero mijn cd brander te laten herkennen. P.S. heb de laatste update van NERO al gedaan!!!!!! b.v.d.
Link naar reactie
Mijn ervaring is dat cd-branders het beste werken met de erbij geleverde software. Ik heb dat intussen gemerkt met een stuk of zes branders. De ene werkt met Nero, de andere met Easy cd creator en weer een andere met CE Quadrat, maar ook als ik bijvoorbeeld de officiële versie van Easy cd Creator probeerde te gebruiken bij de brander met Ce Quadrat, lukte het niet. Ik koop nu een brander met het accent op de bijgeleverde software en niet meer andersom. Gerda
Link naar reactie
[quote:801f4f3383="Black Shadow"]Dus ik heb een 48x brander gekocht voor de prijs van een 32x :P[/quote:801f4f3383] Dat vind ik altijd knap en wees maar heel erg blij dat je brander het nog doet. Voor de topic starter download inderdaad de update's van Nero, en kijk ook even naar ASPI drivers voor windows (staan dacht ik ook op de Nero site). Ik denk namelijk dat het ligt aan het stuurprogramma ASPI van Windows voor de drive.
Link naar reactie
Dat betekent volgens mij dat je een illegale kopie hebt. Niet gekocht dus. Het is toch verstandig als je het programma gaat gebruiken om het netjes te kopen. Je verwacht goede programma's en, als het kan, updates en service. Dat alles kan men niet doen als er geen geld binnenkomt. En als je het propgramma goed vindt, is het terecht dat je er ook voor betaalt. Vroeger was het altijd zo dat je eerst een programma kopieerde om het te proberen en als je het wilde gebruiken, dan kocht je het. Het is niet voor niets dat het met de softwarehouses zo moeilijk gaat. Als iedereen kopieert is er geen droog brood in te verdienen en uiteindelijk hebben we onszelf ermee. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...