Ga naar inhoud

FF doet het niet altijd met Sidewinder Force Feedback 2


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb net een Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 gekocht. Maar de force feedback effecten werken niet altijd. Ik heb hem in 2 spellen getest: Falcon4(met SP3) en FS2002 Als je Falcon4 start in een missie die in de lucht begint doet alles het gewoon, maar bij een missie die op de runway begint (bijna alle missies dus) werkt het niet. Als ik dan opstijg en daarna de missie restart werkt het wel meestal wel, maar niet altijd. Bij FS2002 ben ik er nog niet achter waar het aan ligt. Systeem: Win XP athlon 1200 op MSI k7t-Turbo Is dit normaal of is m'n joystick defect?
Link naar reactie
ik denk dat het aan je chipset licht VIA. Overall Score 92% Version Reviewed Microsoft SideWinder ForceFeedback 2 Release Date Available now! In The Box? 1 Force Feedback 2 joystick, 1 Power Cable, 1 users' guide, 1 drivers CD. The Good Points Nice new design, Great new Force Feedback effects, Outstanding drivers, Fast & strong force feedback effects. The Bad Points No Shift button on the device, Some compatibilities issue with VIA motherboards, Throttle move angle is too small, With some games force feedback effects aren't activated until you launch the gaming options applet of the control panel.
Link naar reactie
het ligt niet aan de VIA poort, want ik heb het op 2 pc's geprobeerd, 1 met een MSI boord met een VIA poort. De andere pc is een epox moederbord en ik dacht dat daar geen VIA opzat. Op bijde pc's heb ik het ook geprobeerd met en zonder patch voor de VIA poort die microsoft heeft uitgegeven. Misschien dat het aan het control panel ligt in dat geval, hartstikke bedankt :)
Link naar reactie
[quote:ef9e435fc0="Chickenbeater"]het ligt niet aan de VIA poort, want ik heb het op 2 pc's geprobeerd, 1 met een MSI boord met een VIA poort. De andere pc is een epox moederbord en ik dacht dat daar geen VIA opzat. Op bijde pc's heb ik het ook geprobeerd met en zonder patch voor de VIA poort die microsoft heeft uitgegeven. Misschien dat het aan het control panel ligt in dat geval, hartstikke bedankt :)[/quote:ef9e435fc0] :evil: Some compatibilities issue with VIA motherboards :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...