Ga naar inhoud

geen satelliet-televisie met slecht weer


Aanbevolen berichten

Bij slecht weer (wind) krijg ik met satelliet-televisie geen of slecht beeld. :( Zowel op de tv als op de computer (met satelliet- tvkaart) niet. Is dit ook op een of andere manier te verhelpen of op zijn minst te verminderen? Bijvoorbeeld meerdere LNB's of een stukje software dat toch afspeurt naar een zender? Hoe zit dat trouwens met satelliet-Internet? Heeft dat er geen last van?
Link naar reactie
nee meerdere lnb's helpen niet dat is alleen maar nodig om meerdere satelieten (en dus zenders ) te ontvengen en internet loopt via astra als ik het goed heb. de schotel moet volgens mij een 90 cm zijn (dia meter) een 60 cm moet oficieel voldoende zijn maar dan moet hij heel goed uitgericht staan en dan nog heb jij kans op storing tijdens regen en sneeuw. heb jij een grote afmeting schotel dan wil het ook nog wel eens helpen de schotel inte smeren of te spuiten met een soort silicoon zodat het water er snel vanaf glijd vraag mij niet welke silicoon of smeermiddel . dat zou je even moeten vragen bij een satboer in de buurt of op een forum voor sat vragen http://www.duckfiles.org/board/ wel even aanmelden maar dat moet hier ook niets mis mee. laat even wat weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...