Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een degelijke en dus goede kast met een mooie voeding, 300Watt min. Mijn eerste keuze was een Antec SX1040B II EC. Probleem is echter dat deze kast zo'n 130 euro kost, en dat is me vezendkosten dus 140 euro. Pittig voor een kast. Dus ik keek verder, dan maar een Aopen H600. Kost zo'n 90 euro, dus 100 met verzendkosten. Nu vind ik dit ook redelijk prijzig maar te doen. Zijn er verdere suggesties? En wat is ongeveer de minimum prijs van een dergelijke kast. Het is de bedoeling dat ie liefst 4x 5.25" Externe bays heeft en ruimte voor 2 HD's.
Link naar reactie
daar heeft hij toch niks aan.... hij vindt 130 euro voor een Antec teveel, dus hoef je hem ook niet te wijzen op een Chieftec, aangezien ze bijna hetzelfde zijn qua prijs en vormgeving (komen zelfs uit dezelfde fabriek) kijk anders eens naar een andere leuke kast, die meer in je prijsklasse valt, en koop er een losse goeie voeding bij...
Link naar reactie
Maar kom ik dan niet ongeveer op eenzelfde bedrag uit? Een goede voeding (toch wel 300+ Watt) die redelijk stil is, komt ook wel op 50 tot 70 euo neer. Ik denk dat de verhalen die ik heb gehoord over redelijke kasten voor prijzen van 50 tot 60 euro alleen van de beurs komen, en die is net geweest :( Zijn er geen verdere suggesties? er komt zoals het er nu naar uit ziet een 2100+ in en een 9500PRO videokaartje. Ook 2 HD's
Link naar reactie
In de hoop op nog enige respons geef ik nog wat extra info, ik ben ook wel geinteresseerd in Aopen kasten, design is natuurlijk niet denderend :wink: maar verder lijkt het me wel een degelijke kast. Alleen wordt wel eens op het forum gesproken over de matige voeding bij sterke systemen, nu is dit het systeem wat ik erin wil zetten: -Epox 8RDA+ -2100+ (+Coolermaster koeling) -Club3D ATI Radeon 9500Pro -Maxtor 740d 80gb schijf Een 2e HD van 20gb zit in een tray, dus die draait alleen mee als ik een backup maak Hiervoor lijkt mij een AOpen H600A of H500A wel voldoende (??)
Link naar reactie
jawel , is wel zelfde aantal Watt... alleen de stabiliteit van bijvoorbeeld de 5 en 12V lijnen op de Aopen voedingen zijn meestal niet al te best, niet sterk, en veel wisselingen.. volgens mij staan er ook niet veel amps op de belangrijke V lijnen van de Aopen PSU's... 400 Watt is meer als genoeg nu... heb zelf CWT psu van 420 watt.... edit:// ow je bedoelde zeker de vergelijking tussen Antec en Chieftec of niet??? volgens mij zijn dat ook haast precies dezelfde voedingen... (tenminste wel de voedingen die in de cases meegeleverd wordt....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...