Ga naar inhoud

Plantronics DSP 500 Headset Probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een poosje terug een DSP 500 Headset gekocht maar ik een probleem, het geluid knetterd als ik spellen speel. Ik heb al vanalles geprobeert ik heb nu USB 2.0 en heb hem ook op USB 1.1 geprobeerd maar dat werkt ook ik. Ik heb voor Windows XP ook alle updates incl. Service Pack 1 gedownload maar dat helpt ook niet. Ik heb een MSI KT4 Ultra-BSR moederbord. Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:dc10236502="Cpt. Miller"]Ik heb een poosje terug een DSP 500 Headset gekocht maar ik een probleem, het geluid knetterd als ik spellen speel. Ik heb al vanalles geprobeert ik heb nu USB 2.0 en heb hem ook op USB 1.1 geprobeerd maar dat werkt ook ik. Ik heb voor Windows XP ook alle updates incl. Service Pack 1 gedownload maar dat helpt ook niet. Ik heb een MSI KT4 Ultra-BSR moederbord. Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.[/quote:dc10236502] Oh, dat is zo'n ding waar je geen geluidskaart voor nodig hebt.(zeker voor een laptop?) Misschien komt dat geknetter gewoon door de lage kwaliteit van die inwendige geluidskaart die in die headset zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...