Ga naar inhoud

2 computers, 2 printers


Aanbevolen berichten

Ik ben op dit forum fantastisch geholpen bij het bouwen van mijn computer. Die werkt intussen als een zonnetje en dat geeft toch een heel goed gevoel. Ik heb altijd gewerkt met een computer met een Pentium III en een oude 486. Ik kon met beide computers wel mijn laserprinter aansturen, maar niet de Epson fotoprinter. Nu heb ik dus een nieuwe computer, speciaal voor videobewerking, maar ik wil, als het kan, nu beide computers op beide printers aansluiten. Tot nu toe heb ik gewerkt met splitsers, maar ik kom op een gegeven moment om in de splitsers. Is er een andere, betere oplossing om met beide computers beide printers aan te sturen? Gerda
Link naar reactie
kwa kabeltroep verruil je met een netwerk het ene kwaad voor het andere je moet dus niet aanschaffen: 2 netwerkkaarten 1 jetdirectbox 1 hub 3 spaghetti :oops: met de printers ieder aan een eigen pjoeter is het dan: 2 netwerkkaarten 1 crossed spaghetti en met 2 printers aan één pjoeter: 2 netwerkkaarten 1 lpt kaartje 1 crossed spaghetti zucht
Link naar reactie
Ik denk dat ik al een oplossing heb. Ik kreeg van onze zoon een kastje waarop ik twee printers kan aansluiten en twee computers. Het enige wat ik nu moet doen, is voor computer a of b kiezen en vervolgens moet ik bij het afdrukken aangeven naar welke printer ik wil afdrukken. Toch bedankt voor het meedenken. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...