Ga naar inhoud

2 geluidskaarten gelijktijdig gebruiken


Aanbevolen berichten

In mijn pc zitten [i:328f052845]twee geluidskaarten[/i:328f052845]: soundblaster audigy en een onboard-chip (SiS...). [b:328f052845]Hoe kan ik er voor zorgen dat een programma [/b:328f052845](bv. Winamp, realplayer, ...)[b:328f052845] het geluid gelijktijdig door die twee kaarten stuurt?[/b:328f052845] Voor de duidelijkheid: de geluidskaarten zijn goed geïstalleerd en geven geen conflicten met elkaar. Dank bij voorbaat, Jasper
Link naar reactie
Ik denk ook niet dat dat gaat lukken. Zo'n programma (bv Winamp) staat gekoppeld aan een geluidskaart. [b:a21bb09b60]ALS[/b:a21bb09b60] je al een keuze kan maken, dan is het er 1 van de 2. En niet allebei tegelijk. Wel is het misschien mogelijk om 2 verschillende programma's te draaien elk met de output op een andere kaart. Logisch gezien zou dat wel mogelijk zijn, maarja we hebben het over computers he. Is best wel eens interessant om te proberen. Als ik vandaag tijd heb ga ik het eens proberen.
Link naar reactie
Nadenken, Toon...voor je reageert. [b:646248645a]Waarom[/b:646248645a] hij dat wil maakt niet uit en is niet ter discusie. Sommigen stoppen [b:646248645a]wel[/b:646248645a] 2 Videokaarten in hun PC. Zo kan je 2 monitors bedienen: één waar je normaal mee werkt en één waar je bv een database zichtbaar maakt waar je permanent data moet kunnen bekijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...