Ga naar inhoud

Systeembestand van muis verdwenen


Aanbevolen berichten

Ik heb nieuwe software voor een Trust Ami Mouse Single Scroll geïnstalleerd op een oude pc (Pentium I, Windows 98) Ik start na installatie van de software weer op en wat denk je? Ik krijg de melding dat een apparaatbestand niet gevonden kan worden. Dit apparaatbestand is nodig om een windows toepassing uit te kunnen voeren. Het register van Windows of SYSTEM.INI verwijst naar dit bestand maar het bestaat niet meer. Ik moet uninstall of setup van het geassocieerde bestand gebruiken, of mogelijk opnieuw installeren om het ontbrekende bestand weer te herstellen. Het gaat om het bestand: C:\windows\system\vmm32\vmouse.vdx Ik heb al vanalles geprobeerd, andere muizen, andere software, Windows zelf laten zoeken naar de juiste stuurprogramma's, maar wat ik ook doe, ik ben gewoon mijn muis kwijt! Ik krijg elke keer bij het opstarten bovenstaande melding. En dit alles alleen doordat ik de software van een nieuwe muis heb geïnstalleerd! Ik kan toch niet zomaar het systeembestand van de muis weggegooid hebben????? HELLUP!!! Weet iemand wat ik moet doen? Het is een oude, afgedankte pc zonder bijgeleverde software, dus geen installatie cd-rom van windows 98. Al die wijze mensen hier kunnen me toch wel helpen????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...