Ga naar inhoud

CD-brander weigert dienst


Aanbevolen berichten

Ja ik zie, Wel, ik heb de foutcode ingevoerd in Google en ik vond http://student.adams.edu/howtos/faq/faq.html#ezcd Daar staat in het English te lezen dat het zeer waarschijnlijk onmogelijk is voor ECDC om de MP3 om te zetten naar CD-audio. En, ziedaar, jij probeert een Audio-CD te maken van MP3,s. Kennelijk is je brander prima maar, of de mp3's zijn niet goed, of er is iets niet in orde met ECDC. Je hoeft dus zeer waarschijnlijk niet naar de branderboer. Of het zou moeten zijn omdat je ECDC er vandaan komt en niet goed is. Lees maar eens het stukje over de foutcode. Welterusten
Link naar reactie
Ik heb het in het verleden ook al geprobeerd met het simpelweg kopieren van software-CD's of audio-CD's. Ook daarmee bestond het probleem. Nu heb ik het zojuist geprobeerd met dat "CD ineens". Dan krijg ik dit te zien: http://www.nachtkoerier.nl/cdbrander2.jpg Afijn, inderdaad weltrusten, morgen maar eens verder puzzelen om te kijken of dit probleem de wereld uit te helpen is.
Link naar reactie
Hallo, Ik denk dat dat inderdaad wel eens de oplossing kan zijn. Stom van mij want ik had er wel over gelezen deze week en het was voor een aantal mensen DE oplossing. Ik hoop ook voor Nachtkoerier. Ik heb de jpg even bekeken en ik blijf het vreemd vinden in dit geval. Mocht de PIO oplossing niet helpen, wat kreeg je te lezen toen je op "Fouten weergeven" klikte? Ik hoop dat het niet meer nodig is om te weten :-) Groeten, en we lezen het nog wel.
Link naar reactie
Waarom gebruik je geen cdrw's ipv cdr's? Scheelt een hoop cd"s. Ik gebruik overrigens ook nero , easy cd creator clone cd en het windows brand programma op een systeem zonder problemen. Maar het is wel belangrijk om te weten wat er komt te staan bij fouten weergeven als cd creator gestopt is. Probeer met een cdrw een cd met een liedje te maken als dat niet gaat probeer dan eerst te testen als dat wel gaat tot het werkelijke branden begint is 99% zeker je brander stuk. Overigens vind ik ook cd creator beter (uitgebreider dan nero maar dat is ook een kwestie van smaak)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...