Ga naar inhoud

digitaal fotorolletje


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit de juiste groep is (het gaat ook de redactie aan) maar ik stel de vraag toch maar. 2 a 3 Jaar geleden (misschien nog wel langer) heb ik eens iets gelezen :o over een digitaal fotorolletje. Je kunt een gewone spiegelreflex-camera gebruiken, alleen het rolletje dat je erin legt, slaat de foto's digitaal op. Het was toen een nieuwe ontwikkeing (vrij prijzig) en ik was benieuwd of iemand weet of dit nog bestaat of wellicht heeft er iemand ervaring mee? Ik moet toegeven dat ik niet meer precies weet of ik het nu in "Computer-Totaal" heb gelezen of bij de "concurenten" van het blad "PCM" :oops: . Vandaar dat ik dit bericht ook daar heb gepost. Oscar.
Link naar reactie
Ik heb daar in de Volkskrant wel eens wat over zien staan... Toendertijd koste het ruim 2500 gulden dacht ik :eek: Het bestaat wel. Laatst op tweakers.net nog wat over gelezen. Ik vind het wel interessant, maar ik vind het nog te duur op het moment. ff zoeken: [url=http://www.tweakers.net/nieuws/23664/]T.net[/url]. Misschien dat je op de sites van beide computerbladen via de searchengine meer kunt vinden? Want best kans dat er meerdere fabrikanten zijn met zo'n "rolletje".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...