Ga naar inhoud

Raid overzette


Aanbevolen berichten

[quote:0f0195fef2="De Geest Van Oirlo"]Ik zet zowiezo al me date (CQ meer als 80GB) over naar andere PC) maar het gaat hier om een compleet andere controller.[/quote:0f0195fef2] als het dezelfde controller zou zijn met dezelfde blocksize lijkt t me geen probleem Een ander merk mmmh, nou je zegt zelf al dat je al je data in backup zet dus mocht t niet lukken... nieuwe install Het zou kunnen dat omdat je ook andere drivers gaat gebruiken windhoos het niet gaat snappen :-? laat het effe weten wat de uitkomst is... :)
Link naar reactie
Wat nog veel belangrijker is welk type Raid controller er op het bord zit. Als je nu een Promise Raid heb kan je je Raid niet overzetten naar een Highpoint Raid controller. ongeacht de blockSize. ik heb dit helaas zelf moeten ondervinden toen ik overging van een Soyo KT266a moederbord met een Promise Raid controller naar mijn huidige Shuttle AK35GT2R (kt333) met een highpoint Raid controller. alles moest opnieuw.
Link naar reactie
Ik heb nu dus Promise Raid en ik d8 dat op dat EPOX bordje Highpoint zat maar dat weet ik niet zeker. Kan ik trouwens bij mijn bestaande systeem een 60GB HDD bijzette (niet op RAID) en mijn data daar naar toe zette. Mijn 2x80 maxtor op het nieuwe mobo zette als RAID 0. Windows XP installeren en die 60Gb er weer bij zette om alles terug te zette??? (zo had ik in gedachte om mijn data te backuppen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...