Ga naar inhoud

Brand probleem!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al een hele tijd problemen met branden. Het gaat om een [u:f93bfcea21]HP 9100b[/u:f93bfcea21]. Van mp3 naar cd gaat meestal nog wel maar on the fly en van image naar cd ofzo gaat meestal fout. Heb al verschillende programma's gebruikt ben nu weer met Nero bezig. Zou ik nou van alle ellende afzijn als ik een nieuwe brander koop ??? Met burn proof ofzo. Ik heb er al een op het oog een MSI 48x16x48 CD Rewriter, maar ben alleen bang dat ik dan nog steeds hetzelfde probleem heb. [color=orange:f93bfcea21]Wie O Wie[/color:f93bfcea21] :roll:
Link naar reactie
Here we go again : BRANDEN, kan om allerlei redenen fout gaan. Het is jammer dat je de hardware en je brandgms niet hebt opgegeven Doe het volgende : 1. Alle niet relevante programma.s uitschakelen tijden het branden. Ook de screensaver, firewall en antivirus 2. Clear de temp files 3 defraggen Gaat het nog verkeerd. dan Deinstalleer je software en reinstall ze. Het beste is om maar gelijk je aspi drivers te updaten. www.adaptec.com Gaat het nog verkeerd Dan FORMAT C: binnen windows is de brandomgeving een vd eerste die instabiel kunnen worden. Gaat het dan nog verkeerd dan moeten we naar de hardware kijken. Zet je brander (ik neem aan IDE) als MASTER. Je kan sowieso overwegen on voor tussen de 50 en 70 euro een nieuwe burn proof te gaan gebruiken. Neem dan de favoriet LITE-ON. Voer dan bovenstaande toch uit dan krijg je af en toe hooguit een keertje de boodschap "buffer under avoided 1-2 keer." Nb. het is af te raden om on-the-fly te kopieren. Doe het altijd via de HD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...