Ga naar inhoud

printerprobleem


Aanbevolen berichten

Goedenavond. Ik gebruik een HP 970 printer. Printer verzorgt o.a. Word 2000; Wp7; grafische zaken probleemloos. PC is een AMD Athlon 2400. Software win 98. Probleem: printer weigert data uit Outlook en Internet Explorer te printen. Geprobeerd te herstellen door deleten en HP driver (disk) opnieuw te laden, rekening gehouden met virusscanner NAV2002 en ZA uit te schakelen. Mag niet helpen. Wie helpt mij, ik ben helaas uitgedacht. vriendelijke groeten Wim Sels
Link naar reactie
[quote:f42632a1f9="Peter Vooges"]Wat je ook zou kunnen proberen is de windows XP drivers gebruiken in plaats van de HP drivers. Die geven soms wel eens problemen.[/quote:f42632a1f9] hier is het probleem dat ik geen W XP heb of gebruik. Nader probleem is dat als ik via bestand -afdrukken- oproep het bekende startmenu voor de printer niet komt opdagen. Ik meen dat de printer geconfigureerd is voor standaard gebruik, maar zal dat nog natrekken. Wie meedenkt altijd bedankt groeten, wim sels
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...