Ga naar inhoud

goedkope cd-r's


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, mijn vaste pc winkel is te duur geworden met zijn cd-r's en ik zoek een nieuwe winkel waar ik ze goedkoop kan krijgen. Ik wil echter geen silver cd's gebruiken. weet iemand een goedkope shop in regio Leiden. Postorder bedrijven lijken goedkoop, maar met de extra porto en verzendkosten valt dat vaak tegen, tevens ben ik bijna nooit thuis :(
Link naar reactie
Voor muziek CD's moet je merk CD's gebruiken, is dat echt zo??? .Maak backup's van orginele CD's voor cdplayers in onze auto's.Gebruik al jaren goedkope CD's van b.v Lidle en ALdi en nooit problemen gehad.Vroeger keek ik of ie blauw , silver enz , nu kijk ik alleen naar de prijs.Ach mijn eerste CD-r koste 23,50 gulden , kreeg je tranen in de ogen als die mislukte , moet je nu kijken wat dei dingen kosten.
Link naar reactie
[quote:ce949a7247="stelf01"]Voor muziek CD's moet je merk CD's gebruiken, is dat echt zo??? .Maak backup's van orginele CD's voor cdplayers in onze auto's.Gebruik al jaren goedkope CD's van b.v Lidle en ALdi en nooit problemen gehad.Vroeger keek ik of ie blauw , silver enz , nu kijk ik alleen naar de prijs.Ach mijn eerste CD-r koste 23,50 gulden , kreeg je tranen in de ogen als die mislukte , moet je nu kijken wat dei dingen kosten.[/quote:ce949a7247] Aha... ook nog met zo'n oude Philips stand-alone singlespeed brander gewerkt?
Link naar reactie
Natuurlijk is het niet verplicht om muziek op een merkcd te zetten. Mijn vader heeft eens een doss meegenomen met 200 cd's. Dat waren dus van die schijfjes zonder lijntjes of labels. Die labels zaten er trouwens wel bij, maar zo'n apparaatje zat er niet bij :x (had ik nog wel liggen) Die cd's waren zo slecht, na 3 uurtjes in een cd-speler te hebben gezeten gingen de randen al rafelen. Zo slecht waren die dingen. Die goedkope traxdata zuigen ook joh, vooral als je een beetje goed spel erop hebt staan ben je hem soms kwijt met een plotselinge barst van 3 cm. Zelf gebruik ik Tdk. Maar dat is dan voor pc-games. Voor muziek heb ik nog wat sony-spul liggen, voldoet ook prima. Zelf heb ik een normale jewelcase als voorkeur. Die kleine doosjes die je onderandere bij imation (da was het toch)krijgt zijn irritant. Ze besparen 50% ruimte ja, maar je hebt geen label aan de zijnkant. Dus als je 100 van die dingen hebt zitten in een cd-torentje en je moet er één hebben....zoekuhhhh :D ik heb eigenlijk wel een oude brander, sloom ook. Maar snel branden is niet altijd goed, krijg je sneller bufferproblemen ofdat je nou een brander met zo'n bufferbeveiliging hebt of niet.
Link naar reactie
[quote:3ca1de1ac8="Salseros"] Nee hoor, bij de Aldi heb je nu 20-pack in slimcases van Lifetec voor slechts 10 euro !![/quote:3ca1de1ac8] Oh! Dan heb ik me daar in vergist. Mij stond bij dat zo'n doosje Lifetec 12 euro kostte. Ik heb ze dan ook nog maar één keer gekocht. Iedere keer dat ik de Aldi binnenloop, schrik ik weer zo van de rij dat ik mijn geld maar weer uitgeef aan TDK'tjes o.i.d. (en nu dus twee spindles).
Link naar reactie
[quote:c718848960]Ga naar de computerbeurs. Koop je ze voor pak hem beet € 5,00 per 10. Laatst op de HCC 100 Arita gekocht voor € 39.00. [/quote:c718848960] klopt, daar heb ik er laatst ook 300 meegenomen, maar de volgende HCC duurt weer zo lang he :( en volgens http://www.computerbeurs.nl komt er pas 15 februari weer een beurs in Leiden :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...