Ga naar inhoud

Help! CD branden WindowsXP Pro + Nero 5.5.10


Aanbevolen berichten

Gebruik WindowsXP Pro en Nero 5.5.10 met een Liteonit brander. Data branden gaat goed maar Audio niet meer, hij loopt vast na 2,3 of 5%. Heb schijf gedefragmenteerd, XP brander uitgezet, Ad-Ware gedraaid, Temps opgeruimd, oude Nero verwijderd en nieuwe geinstalleerd. Niet alleen van MP3 naar Audio gaat fout maar ook gewoon een Audio kopieeren, heb op snelheid van 2, 4 en 8 geprobeerd. Van DMA en ASPI drivers weet ik niets, wie kan mij helpen????
Link naar reactie
[quote:62de695a0c="mike leroi"]Kijk ff bij nero voor de laatste versie (je bent niet up to date). Aspi drivers zijn te vinden bij www.adaptec.com/downloads en dan ergens onderaan. Xmass Greetz bye Mike[/quote:62de695a0c] Vanmorgen net Nero 55100 van het net gehaald en vervangen voor de 55917, dus moet het volgens mij de nieuwste zijn, heb ook de Liteonit 12x10x40, gebruikte altijd (probleemloos) de Cd's van Aldi, nu ook MMore geprobeerd doch zonder resultaat. Welke Cd's gebruik jij?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...