Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mag een computer snachts blijven aan staan, ik heb de scherm beveiliging en de harde schijven in gesteld na een uur uitval, maar de koeling blijft draaien, is dat normaal, alleen heb ik de bewakings detectie camera op staan, wat doe ik verkeerd, en kost dat veel aan stroom als hij altijd op staat, geeft dat veel slijtage. Graag een antwoord
Link naar reactie
Hoi, Ten eerste, zorg er de volgende keer voor, dat de vraag (titel) van het onderwerp wat beter omschreven is. Antwoord op je vraag is dat het juist beter is voor je pc om altijd aan te staan. De scherm beveiliging word alleen nog gebruikt bij oude schermen, omdat deze nog niet automatisch in standby gaan. De koeling moet blijven draaien, omdat de processor nog draait (draait niet maar doet nog wel z'n werk). Het kost niet ontzettend veel stroom, kun je zelf uitrekenen. Moet je even kijken wat voor een voeding je in de kast hebt, een 300 watt of lager. Het geeft dus geen extra slijtage, maar een pc gaat gewoon maar een aantal jaren mee. Succes ermee, JoRo V
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...