Ga naar inhoud

firmware zoeken van sony


Aanbevolen berichten

hoi, misschien een beetje een rare vraag, maar weet iemand waar ik een overzicht kan krijgen van nieuwe firmware van sony branders? die van mij doet t een beetje raar, en mn helpdesk adviseerde mij om eens naar nieuwe firmware te zoeken. via de verschillende sites van sony kwam ik er niet uit. nergens een goede help database ofzo, alleen maar een wirar van sites die naar relkaar verwijzen. ik kon er tenminste niets uithalen. iemand een idee? brander: sony, CRX1611
Link naar reactie
Hmm ik vind ook niet veel op enkele na, maar een firmware voor 1611 staat er niet. Zijn die er wel ? Die sony blijkt zo te zien een broertje te zijn van LiteOn http://sony.storagesupport.com/cdrw/crx1611dwn.htm maar wat is het probleem ? Was dit altijd al het geval ? Ik vind het een raar verhaal van de Helldesk om meteen maar even een firmware update te doen. Geeft windows geen uitroeptekens in systeem overzicht ? Is de brandsoftware niet meer goed geinstalleerd. Peter
Link naar reactie
mijn probleem is dat mijn brander nog maar een paar cd-r's kan branden. het merk maakt niet uit. als ik een doos met 25 sony cd-r's heb, en ik probeer ze allemaal te branden, lukt dat ongeveer bij een stuk of 4. waar het niet lukt, krijg ik een melding van nero dat ik er een lege cd in moet doen als ik wil branden. hij pakt die dus gewoon niet. ik heb alle soorten en merken geprobeerd, maar de brander kiest er willekeurig een paar uit waar hij wel op wil branden. aan de cd's ligt het niet. ook niet aan nero.(nieuwste versie) ik heb weer contact opgenomen, en kan hem kostenloos terugsturen en dan krijg ik een gratis nieuwe. probleem opgelost. er zal wel een draadje loszitten ofzo. bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...