Ga naar inhoud

hardwarefout.


Aanbevolen berichten

Computer bleef ineens stilstaan, norton 2003 ging eraf en 2002 kwam ervoor terug, terwijl ik die had verwijderd toen ik 2003 op had gezet. Ineens 20000 bestanden weg, 7 stuurprogramma's heb ik met windows update terug gekregen. Toen bericht hardwarefout 1024, heb niks veranderd aan computer. Compaq help kan ook niks doen, weten het niet.
Link naar reactie
Als je het hebt over een recovery cd dan zal je wel W98se hebben. Afhankelijk van de pc boer welke weleens een C en D partitie installeren willen ze ook weleens op de D partitie een standaard back-up zetten voor een restore van de C schijf,hierbij gaan geen gegevens verloren welke al op je schijf staan. Heelaas bij dit soort problemen heb je dan ook weinig kans en moet je over gaan op format :evil:
Link naar reactie
Natuurlijk is het niet zo dat je zo maar van alles kwijt bent, je moet ergens mee bezig zijn geweest, of te wel, verkeerd bezig geweest, Je verteld ook niet precies wat je aan het doen bent geweest, en om welke Window het gaat. Tevens is het natuurlijk erg vreemd dat als je Norton 2002 hebt verwijderd voor een 2003, dat dan zomaar ineens 2002 weer terug is, dat is onzin, en kunnen wij hierover diversen vragen stellen van... hoe heb je Norton verwijderd? maar daar gaat het hier even niet om. Trouwens een recovery cd hoeft niet perse Win. 98 te zijn hoor, dat is ook met Win. XP. ik heb zelf pas weer een nieuwe PC gekocht, en daarbij heb ik ook een recovery CD bij gekregen, welke er inderdaad voor is om je Systeem te herstellen. Heb jij die dan niet??? En zoals er hierboven ook al iemand melde, heeft men soms vanuit de fabriek een partitie aangebracht, zodat je een C:\ en D:\ schijf hebt. En heeft men tevens vanuit de fabriek op de D:\ zijde al vast een recovery geinstalleerd van waaruit herstel voor de C:\ schijf mogelijk is. Zou dat bij jouw ook zo kunnen zijn?? Ik hoop het voor je, alleen ga je dan weer terug naar je oude systeem, maar dat zou toch weer het begin kunnen zijn. Echter is formateren het allerlaatste wat je moet gaan doen, want dan ben je echt alles kwijt, en is de vraag of jij daar dan de mogelijk hebt alles weer opnieuw te installeren. maar toch, sukses.
Link naar reactie
:x Hallo Squel. nou ik kan je verzekeren dat ik norton 2002 eraf gedaan heb, en toen 2003 er opniew opgedaan heb. Waar ik mee bezig was dat weet ik zo niet meer, em de recovery-cd doet het ook niet meer, heb Compaq daar al over gebeld, volgens mij weten ze wel wat het is, hardwarefout 1024, ze zeggen dat ze de recovery-cd moeten bestellen in Ierland, en als dat ook niet lukt komen ze hem aan huis maken, ik geef hem in ieder geval niet mee. Ik heb nog ruim 1 jaar garantie. En Quick Restore zit er niet meer op omdat ik denk ik MacAfee er op had zitten, en daarmee is restore ook weg. Vind hem in ieder geval niet meer terug. En huismeester Andre, ik ben niet zo technisch, ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bootflop?. :oops: :oops: :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...