Ga naar inhoud

Problemen met Dell computers! Wie ook?


Aanbevolen berichten

Dell heb ik nooit problemen van dien aard meegemaakt. Maar via hun website kan je de bestelling "volgen" waar je PC zich exact bevindt, of die ingeklaard is e.d. Dell assembleert voor de Europese markt in Ierland. Via hun website middels een bepaalde bestellingsnummer kan je traceren (tracingnumber, bijvoorbeeld zoiets: "ET20020916_0000006048") en meestal sturen ze de PC via Frankrijk (Calais) en belgie en komt het ergens in Eindhoven aan. Transporteur UP etc... Eveneens kan je je Emailadres achterlaten met de optie of je regelmatig op de hoogte gehouden wil worden van je order. Dan krijg je Emails zoals dit: ------------------------------------------------- Dell OrderWatch Service! ********************************************************************** Your order number "9-cijferig nummer" left Dell's European Manufacturing Facility on 12/02/02. NOTE: Please do not respond to this E-Mail. This mail is generated by an automated service. Replies to this mail are not read by customer service, technical support, or sales representatives. If you need additional assistance with your order, please contact your sales representative. http://support.euro.dell.com/uk/en/olos/orderinfo.asp?cn=NL0203558&c=nl&l=en&OrderOrPO=on&SecondNumber= ********************************************************************** Thanks for choosing Dell! ********************************************************************** En dit soort dingen via de website van de transporteur: ----------------------------------------- Als u het gevoel heeft dat deze informatie verlopen is, probeer svp uw browser-cache leeg te maken en de pagina opnieuw te laden. Oproepstatus-informatie Oproepstatus Verzonden Soort oproep Whole Unit Dispatch Oproepdatum 5/4/2002 Datum en tijd van aankomst (GMT)* Op het moment is geen aankomsttijd beschikbaar, ga het later svp nog eens na. ------------------------------------------- Ik zal je een telefoonnummer geven van Customer Care in Amsterdam, leg daar je verhaal uit: Customer Care A'dam: tel:020-6744325 Suc6, Aswin
Link naar reactie
[quote:fccbce5b14="PS"]Volgens mij stond er deze maand in de Computer!Totaal ook een stukje met kritiek op de service van Dell. Overigens is het wel logisch dat je bij Dell vooruit moet betalen, ze sturen de apparatuur immers op. Dat is toch een groter risico dan wanneer je je PC in de winkel afhaalt.[/quote:fccbce5b14] betalen bij aflevering voor beide goede optie toch :wink:
Link naar reactie
Natuurlijk heb ik al tig keer gebeld. Ook heb ik de consumentenbond waar ik lid van ben gebeld, maar die staan eigenlijk ook machteloos. Wel werd me verteld dat er steeds meer klachten over Dell binnenkomen. (Van Mw. Postma van de consumentenbond gehoord) Ik koop er in ieder geval niks meer. 22 november besteld en levering medio januari. Als ze zo doorgaan verkopen ze niks meer!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...