Ga naar inhoud

Brander doet zijn werk niet meer!!!


Aanbevolen berichten

jdl, Alleen maar wat ervaring met mijn eigen brander Traveller II met Easy CD Creator: ook ik had de laatste tijd veel problemen met schrijven van (data) CDs. Het leek er sterk op dat er een breuk in de kabel zat. Balen dus. Tot iemand mij vroeg of ik de contacten al had behandeld met 'contactolie' (contactreiniger). Dat had ik nog in huis, dus de contacten schoongespoten. Daarna weer schrijven als een :lol: zonnetje. Gewoon even een idee dus. Probeer dit even, helpt het niet, weet je in ieder geval dat je contacten schoon zijn. Groet, Maarten.
Link naar reactie
jdl, Oeps, ik vergat voor de duidelijkheid te vertellen dat mijn brander een 'portable' is voor gebruik onderweg bij mijn werk, gekoppeld aan mijn labtop. Daar maak ik de connector natuurlijk vaak vast/los. Ik vermoed dat jij een desktop heb. Maar doorgaand op mijn contacten-probleem-idee: even morrelen met de connector op het mobo en aan de brander kan misschien een verbetering geven. Let wel: dit gaat dus door op mijn idee dat het een slechte verbinding zou zijn. software en instellingen heb ik het niet over! Groet, Maarten.
Link naar reactie
[quote:76e63f5715="Bosje"]Doet hijn nog steeds gek na bovenstaande, dan format C: Een brand omgeving is zowat het eerste wat instabiel wordt in windows[/quote:76e63f5715] Hier was ik al bang voor, maar hij moet nog even wachten ik moet mijn netwerkje binnenkort toch gaan aanpassen, want er komt een nieuwe pc bij en dan kan de andere gebruikers van deze verwijderen. Dus ik denk dat het inderdaad een schone installatie gaat worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...