Ga naar inhoud

Op zoek naar tekstprinter.


Aanbevolen berichten

Hallo, bij mijn vader op het werk hebben ze een nieuwe printer nodig, ze hebben mijn hulp doorvoor ingeschakeld. :D Het moet een printer zijn (liefst geen USB) die niet al te duur is maar heel snel zwart/wit tekst kan uitprinten, foto's is helemaal niet van belang, kleur eigenlijk ook niet. De inktpatronen moeten het liefst ook een tijdje meekunnen, ze hoeven niet hervulbaar te zijn ofzo. Dus alles op een rijtje: -Parralelle printer (liefst) -Snel zwart/wit tekst uitprinten -Niet al te duur -Zuinige inktpatronen Graag wat advies van jullie kant, alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
[quote:15e7639386="Eddy van Wuyckhuyse"]En zij weten niet dat je dat hier komt vragen... :wink:[/quote:15e7639386] Juist! :wink: [quote:15e7639386]Anyway, met de eisen die je opgeeft kom je toch gewoon bij een laserprinter uit ? Razendsnel, heeft eigen geheugen, inktpatronen gaan lang mee en zeer betrouwbaar. Brother is goedkoop en maakt uitstekende printers.[/quote:15e7639386] Ja had ik ook al aan zitten denken maar dacht dat die dingen altijd verschrikkelijk duur waren, dat valt dus mee? Moet ik denk ik in die richting gaan zoeken.
Link naar reactie
Het was een test in de CID, weet alleen het nummer niet uit mijn hoofd. Hij heeft een drum en toner, dit heeft als voordeel dat als je toner op is, je die apart koopt en ongeveer na 5 toners dient de drum vervangen te worden. http://www.brother.nl/products/welcome.cfm?prod_art=HL%2D1230 Hij kost nu nog maar € 252,- (ex btw) zag ik :-)
Link naar reactie
Kortom, niet duur dus. Zeker als je bedenkt dat je er al zo'n relatief dure drum bij krijgt. Volgens Brother moet die goed zijn voor 20.000 afdrukken. Dus dan kun je wel even vooruit. Ik vind het model in elk geval een stuk beter dan de HP's en Samsungs. Hp heeft zo'n uitstekende papierlade en bij Samsung staan ze rechtop wat het papier nogal doet ombuigen is mijn ervaring.
Link naar reactie
Dat probleem houd je vaak toch bij laserprinters. Papier wordt warm, krult om, komt in de uitvoerbak terecht en daar gaat het dan wel eens mis. Op zich vind ik dat geen ramp. Ik heb er wel graag 1 met een liggende invoerlade, en dat hebben die van Samsung niet. Bovendien vind ik het belangrijk dat cartridges op de lange termijn ook goed leverbaar blijven. Bij Brother en HP heb ik daar wel het nodige vertrouwen in, maar bij een qua printers onbekender merk als Samsung, weet ik dat zo net nog niet. Ik heb dat probleem al vaker omhanden gehad helaas, en dus koop ik nu liever een printer van een bekende fabrikant.
Link naar reactie
[quote:67c1702ac2="Tarden"]Dat probleem houd je vaak toch bij laserprinters. Papier wordt warm, krult om, komt in de uitvoerbak terecht en daar gaat het dan wel eens mis. Op zich vind ik dat geen ramp. [/quote:67c1702ac2] Ik ben er inderdaad meestal wel op tijd bij om de printjes dan van tevoren uit de bak te halen, had alleen afgelopen weekend een gebruiksaanwijzing van 300 pagina´s "even vergeten", ben toen toch een stief kwartiertje bezig geweest om de boel weer op volgorde te krijgen ;-)
Link naar reactie
Op zich is er ook wel een trucje om dit enigszins te vermijden. Ik pak vaak een dik boek en leg dat op de rand van de uitvoerbak. Op die manier kan het papier niet meer omhoog krullen (zie plaatje, waarbij het rode gedeelte dan een boek moet voorstellen) :wink: [img:6e73920483]http://www.tanis.nl/fotos/brother.jpg[/img:6e73920483]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...