Ga naar inhoud

Installatie problemen digi camera


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb net de digitale camera TRUST 610 LCD powerc@m zoom aangeschaft, maar ondervind wat problemen bij de installatie op mijn laptop met WINDOWS XP. Nadat ik de usb kabel erin heb gestoken om de installatie te beginnen verschijnt het installatie scherm, ik kies voor automatisch installeren en het proces begint, maar dan vraagt ie om de file USBSTOR.SYS en staat niet op de bijgeleverde cd en ook niet op mijn pc, ik weet niet of iemand hier een oplossing voor heeft?Ik weet niet of ik dan uit de brand ben want meestal vraagt ie dan nog meer files (die ik dan ook weer niet kan vinden denk ik). Als ik de webcam functie wil installeren gebeurt hetzelfde maar nu met de file usbccgp.sys HELP
Link naar reactie
Zou het niet kunnen zijn dat je iets te vlot geweest bent met het aansluiten op je USB?? In de meeste gevallen installeer je eerst alles wat je nodig denkt te hebben, waarvan het belangrijkste de twain of wia driver is welke bij de camera hoort. Dit is althans de volgorde welke ik zelf heb aangehouden. Het lijkt erop of-ie nu iets zoekt wat er nog niet is, omdat het (mogelijk) nog niet geinstalleerd is..... Groet, Ton
Link naar reactie
Vreemd... Toch heb ik zo'n idee dat USBSTOR.SYS een file is welke bij de camera software thuishoort. Echter: ik ben geen "XP"er. Mogelijk zijn er anderen die het juiste antwoord hierop weten(?) Wat je sowieso even kunt doen, is kijken of je USB's zonder problemen in apparaatbeheer zichtbaar zijn... Als dit 't geval is (en het verhaal lezende twijfel ik er eigenlijk niet aan), dan kun je Windows de schuld niet geven(?) Ik hoop voor je dat er iemand bijzonderheden weet over deze file! Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...