Ga naar inhoud

CD Brander fixatie niet uitvoeren????


Aanbevolen berichten

Hallo, Een vriendin van mij heeft een nieuwe brander gekocht Aopen 48X12X50 op een systeem van een Pentium II 32 MB RAM, nu heeft ze 3 cd's kunnen bakken en nu loopt ie helemaal in de soep.Wat voor cd je ook probeert te bakken audio of data hij geeft een fixation session error aan in het nederlands zegt ie kon fixatie niet uitvoeren???Ik heb geadviseerd om meer RAM er in te gooien maar dit is ook maar een gok :-? Heeft iemand ervaring met dit probleem of kan me gewoon vertelen wat hier aan de hand is?BVD Dennis
Link naar reactie
Gaarne meer info over hardware OS etc :evil: 1.Ik elk geval, als ze windows85/98 gebruikt, minimaal 64 MB ram afhankelijk vd chipset die de mobo heeft. 8) 2. DMA aangezet, als Master aangesloten ? 3. Temp files gecleared, Defrag , vrisuscanner etc uitgezet ? 3b : ander merk schijfjes gebruikt ? 3c High speed CDRW aangeschaft ? 4. Loop de topics hier na : zit ze nog binnen de 7 dagen om de brander terug te kunnen brengen ? Zo ja advies : vandaag nog terug, betaal evt een paar euro bij en neem de favoriet van dit forum LITE-ON. :wink: want het volgende probleem die zich dan gaat aanmelden is : kan geen veiligheidskopie maken met clonecd. Ja juist kan niet met Aopen Er zij Pc beursen dit weekeinde 8) .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...