Ga naar inhoud

Nieuw Systeem, op of aanmerkingen?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, onderstaand systeem wordt waarschijnlijk mijn nieuwe pc. Ik bestel hem midden januari (ivm pc-project 50% korting) Als er op of aanmerking zijn GRAAG!!! Jullie weten er meer vanaf dan ik! Met vriendelijke groet JG 1 Cdwriter LiteOn 48x48x12x IDE 75.00 1 Dvdwriter Pioneer DVD-Writer/Rewriter + Pinnacle Bundel 349.00 1 Memory DDR 512MB 333 PC-2700 179.00 1 Cpu Amd Athlon XP 2200+ 1,80 GHz 198.00 1 Keyboard Logitech Cordless Desktop Optic 115.00 1 MSI KT4 Ultra 129.00 1 Netwerk Kaart 10/100 UTP PCI 12.00 1 Microsoft Office XP MKB 299.00 1 Soundcard Soundblaster 5.1 Player OEM Versie 49.00 1 Speakers Creative Inspire 5300 Dolby 5.1 149.00 1 ATX Bigtower Chieftec Scorpio TA-01SL-D 169.00 2 HD 80 Gb Maxtor 5400 RPM IDE 256.00 1 VGA Hercules Ati 9700 Pro 448.00 1 19 Inch Monitor IIyama LS902UT 269.00 Bedankt
Link naar reactie
En ik vind die HDD's duur. 256 EUR Pak de WD 800JB met 8 Mb Cache, 2 platters. Snelste 7200 IDE disk met goede kritieken in computertotaal. Z'n kleiner broertje WD 400BB werd als prijs/kwaliteitverhouding als beste uit de test, terwijl z'n wat groter broertje 800JB met 8 Mb Cache als beste koop werd betiteld. Eh.. heel trots en toevallig heb ik ze allebei, klick in signature en kan erover meepraten. (eh.. dit doe ik uit m'n hoofd hoor). Prijs WD 800JB: 139 EUR bij salland X 2 schijven = pakweg 278 EUR en je merkt sterke performancewinst en schat zo'n 30 %. Enneh.. ik zou een Intell nemen zoals de zaken er nu voorstaan bij AMD ... lol, geintje. (of wacht even op die stepping "C0") Suc6 met je keuze
Link naar reactie
Over die schijven dat was inderdaad een foutje, tuurlijk ga ik voor de 7200 rpm. Bedankt voor het aanmerken :D. Zit te twijfelen... Weet niet of ik voor een snelleren processor moet gaan (2400, 2600) ik hoorde dat dit een ander soort processor is? En waarom een cdrw? Omdat ik een beetje twijfel aan de kwaliteit van het branden van cd's bij een dvd rewriter? Of is daar niks over te klagen? Tnks JG
Link naar reactie
Ik begrijp dat je AMD's procesoren wilt. Check deze link even bij www.tweakers.net. Tegen de tijd dat jij je Compu besteld zal mogelijk e.a. veranderd zijn, waar je wel dan even je aandacht voor moet hebben denk ik. http://www.tweakers.net/nieuws/24659 "de nieuwe stepping zal zorgen voor leuke concurrentie en een grotere oplage van de snelle Athlon XP 2800+ processors"
Link naar reactie
Waarom Ati 9700? Voldoet Gf 4600 niet? €115,- voor een desktopje draadloos? Kan met wat zoeken geodkoper. Brander mag ook weg i.v.m DVD-writer. Maar waarom wacht je nog niet heel even met een DVd writer? Die dingen zijn duur, worden vanzelf wel goedkoper. de programma's zijn nog lousy. En de schijfjes zijn ook super duur. Wat van 4.5 Gb ga jij op een DVd zetten? spelletjes? schijf backuppen ofzo? :P
Link naar reactie
Omdat de radeon een betere kaart is dan de geforce. En hij ondersteund als enigste volledig directx 9 en 8x agp (enigste kaart op dit moment) Dvd brander om mijn videocamera bandjes op op te slaan en vervolgens af te kunnen spelen in de dvd speler (zo geen kwaliteits verlies) Tnks voor alle info ik zal die 2800 is even gaan bekijken Verder nog op of aanmerkingen?
Link naar reactie
Het is inderdaad zo dat je beter een monitor van Ijama kunt nemen met een Diamondtron beeldbuis. Een plat beeldscherm kijkt stukken prettiger vind ik (en een hele boel anderen) zelf. Zelf zou ik alleen wel een snellere processor nemen. Het beste kun je altijd eentje onder de nieuwste nemen. Dan heb je naar mijn mening altijd de beste verhouding wat prijs/snelheid betreft! Ik werk ook altijd op die manier en dat is tot nu toe goed bevallen. Voor de rest heb je een aardig leuk systeempje bij elkaar gesprokkeld. Speelse dan maar.... :wink: Greetz, Melbo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...