Ga naar inhoud

onderzoek kwaliteit digitale camera


Aanbevolen berichten

hallo allemaal. ik wil graag om jullie medewerking vragen. ik ben bezig met het maken van een werkstuk voor school over de CCD-chip. nu wil ik er ook een onderzoekje bij doen over meningen over de kwaliteiten van foto's verkregen met de digitale camera. ook als je geen digitale camera hebt kan je meedoen. graag zelfs. als je met dit onderzoek mee wil doen wil je dan de volgende vragen beantwoorden: 0 heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) 1a waarom heeft u geen digitale camera? b heeft u er een gehad? c denkt u er nog eens een aan te schaffen? 2a welke resolutie heeft u? b bent u tevrede over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone? d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? bvd voor het deelnemen aan dit kleine onderzoek.
Link naar reactie
[b:3e43db7f9c]0 heeft u een digitale camera? [/b:3e43db7f9c] Ja, CAnon digital Ixus [b:3e43db7f9c]2a welke resolutie heeft u? [/b:3e43db7f9c] 2,1 Megapixels [b:3e43db7f9c]b bent u tevrede over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? [/b:3e43db7f9c] Ja, de kwaliteit is erg goed. Zeker vergelijkbaar met een analoge compactcamera. Wat me minder bevalt is, zoals bij de meeste digicams, de lage lichtopbrengst van de flitser. Het bereik is te gering waardoor binnenfoto's al snel donker worden. [b:3e43db7f9c]c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone? [/b:3e43db7f9c] Nee [b:3e43db7f9c]d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? [/b:3e43db7f9c] Ja... mij is wel duidelijk dat analoge camera's hun langste tijd gehad hebben.
Link naar reactie
0 heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) JA (Kodak DC 3800) 2a welke resolutie heeft u? 2.0 megapixel (High 1760 x 1168, Standard 896 x 592) b bent u tevrede over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? Redelijk tevreden, er is weinig aan in te stellen maar dat hoefde ik ook niet echt. Verder is hij lekker compact waarvoor ik wel wat in beeldkwaliteit wou inleveren. Zoom mis ik helaas wel eens. c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone? Nee d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? Ja, dan waarschijnlijk een Digital Ixus met 3MP (compact EN zoom :)) echter dat staat voor medio volgend jaar op de lijst. succes :)
Link naar reactie
0 heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) Ja (Olympus C-2100 UltraZoom) 2a welke resolutie heeft u? (2.1 megapixel ) max 1600x1200 b bent u tevreden over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? Ja, erg tevreden c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone? Ja d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? Ja (helemaal nu er een standaard in de maak is waar bijna alle fabrikanten aan meewerken :D)
Link naar reactie
heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) Ja (sony P5) 2a welke resolutie heeft u? 3,1 mega pixel (2048) b bent u tevreden over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? Ja hoor kwaliteit is heel erg goed c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone Nope d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? Absoluut, het is heerlijk om je foto's op je lcd schermpje respectievelijk pc respectievelijk tv te bekijken en ze vervolgens via de mail te versturen of ze op cd-rw te zetten en ze naar de winkel te brengen. Ook een optie om ze zelf op foto papier te printen, kwaliteit is perfect (niet van "ouderwets" te onderscheiden)
Link naar reactie
0 heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) jah 2a welke resolutie heeft u? 5.1 Mega Pixels b bent u tevrede over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? heel erg tevreden. c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone? ik heb er wel een, maar gebruk hem niet meer. d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? voorlopig geen nieuwe. maar anders natuurlijk weer een digitale camera
Link naar reactie
[quote:c44e98baf1="bengek"]hallo allemaal. ik wil graag om jullie medewerking vragen. ik ben bezig met het maken van een werkstuk voor school over de CCD-chip. nu wil ik er ook een onderzoekje bij doen over meningen over de kwaliteiten van foto's verkregen met de digitale camera. ook als je geen digitale camera hebt kan je meedoen. graag zelfs. als je met dit onderzoek mee wil doen wil je dan de volgende vragen beantwoorden: 0 heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) 1a waarom heeft u geen digitale camera? b heeft u er een gehad? c denkt u er nog eens een aan te schaffen? 2a welke resolutie heeft u? b bent u tevrede over de kwaliteit zo nee wat bevalt u niet? c gebruikt u naast een digitale camera ook nog een gewone? d wordt volgende camera ook weer een digitaal camera? bvd voor het deelnemen aan dit kleine onderzoek.[/quote:c44e98baf1] 1a. Heb een goeie "analoge :lol: " camera b. Nee c. Ja, ik denk het wel.
Link naar reactie
[quote:75993ea5da="bengek"] 0 heeft u een digitale camera? (JA ga naar vraag 2 NEE ga naar vraag 1) 1a waarom heeft u geen digitale camera? b heeft u er een gehad? c denkt u er nog eens een aan te schaffen? [/quote:75993ea5da] 0 Nee 1a ik heb een topkwaliteit analoge camera die mij uitstekend bevalt. Daarnaast heb ik het niet zo op al die technische snufjes in een camera 1b nee, maar ik ben goed op de hoogte van wat er momenteel te koop is 1c als digitale camera's zijn uitontwikkeld en mij minder aan speelgoed doen denken zou ik er wel eens een kunnen kopen.
Link naar reactie
0: nee ,wel dig. videocam met fotomogelijkheid, Heb een goede spiegelreflex cam. die betere foto's maakt dan een zeer dure Dig. cam. Vindt de betaalbare modellen (tot 500 euro) slechte, blokkerige foto's produceren T' is een leuk speeltje, nog. Als ze volwaardig zijn en vergelijkbaar in prijs en kwaliteit zal ik er wel een kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...