Ga naar inhoud

sidewinder in XP


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het aansluiten van een Mircosoft sidewinder gamepad. Op mijn vorige computer werkte deze controller op de gamepoort altijd zonder problemen. Nu heb ik een nieuwe pc met windows XP, zonder gamepoort en wilde ik het bijgeleverde verloopkabeltje van gamepoort naar USB gebruiken. Maar als ik dit aansluit komt de melding "onbekend apparaat". Heeft iemand enig idee welke driver ik moet gebruiken om de sidewinder met deze veloopkabel aan het werk te krijgen. Is er misschien een driver voor de kabel? Op mijn meegeleverde CD bij de sidewinder staan verouderde drivers en op de microsoft side kan ik hier weinig tot niets duidelijks over vinden. Wie heeft hier ervaring mee!! Bedankt Lex
Link naar reactie
Je zegt Sidewinder gamepad..... volgens mij is de sidewinder een joystick, en heten de gamepads wingman. (je moet er maar op komen) kijk even op de website van logitech voor de nieuwste XP drivers, ik denk dat jij de 98 drivers hebt. [url=http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/finder&CRID=270&countryid=22&languageid=13]hier[/url] kun je de nieuwste drivers downloaden
Link naar reactie
Lex, ik heb geen xp maar wel de sidewinder gamepad. Volgens mij werken die verloopkabeltjes niet, tenzij je er een driver bij hebt gekregen. Ik heb dat een tijd geleden gerpobeerd en ervan geleerd dat als er een verloopkabeltje is je altijd een driver ervoor moet hebben. Je zegt verloopkabel meegeleverd, wie heeft die geleverd ? Microsoft, dan moet er op de cd in een mapje wel een driver staan. Anders zal je toch een kaartje moeten kopen met een gameport erop of een USB Gamepad
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...