Ga naar inhoud

Printer uitzoeken


Aanbevolen berichten

Ik ben net de stad in geweest om te kijken voor een printertje. Daar ga ik vooral tekst mee afdrukken, en af en toe eens een internetpagina of een plaatje of een uitnodiging ofzo. Nu werd me in de ene winkel een HP DeskJet 3820 (euro 139, 95)aangesmeerd, in de andere winkel zeiden ze juist dat dat een specifieke fotoprinter was met hele dure cartridges. In een andere winkel zeiden ze juist dat Epson C42 (75 euro) wel iets voor mijn doel was. Goedkope (wecare) cartridges en gewoon goede zwarte afdrukkwaliteit. Ik heb search al gebruikt, maar heeft er iemand tips of ervaringen wat printer betreft? Mag ook totaal ander merk zijn.
Link naar reactie
[quote:dcd222a022="lizard"]Daar ga ik vooral tekst mee afdrukken, en af en toe eens een internetpagina of een plaatje of een uitnodiging ofzo.[/quote:dcd222a022] Hoeveel tekst gaat het worden? ALs het vrij veel is, dan zou je aan de Samsung laser printer kunnen denken. Deze wordt zeer betaalbaar aangeboden. Op de HCC dagen zelfs voor 99 euro. Kan prima grijstinten (plaatjes) afdrukken. Daarvan afgezien, als je voornamelijk zwart afdrukt en de printer gewoon gebruikt, dan zou ik zelf cartridges gaan bijvullen. Doe ik ook met mijn HP 710C. Dat is alweer een wat oudere printer, dat wel. Op 30 april nog zoiets voor 5 euro aangeschaft met nagenoeg volle cartridges ... die printer moest nog wel goed schoon gemaakt worden. In ieder geval zijn mij ouders (en schoonzus) er heel erg blij mee ... Als je veel afdrukt, dan zou ik me verdiepen in de vele printer testen en kijken welke printer het goedkoopst in het gebruik lijkt te zijn. Voordeel van HP is dat de gehele cartridge (met kop) kan worden vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...