Ga naar inhoud

harde schijf, type BAD


Aanbevolen berichten

goeie morgen, ik heb een 20 gig diamondmax vl 40 met windows xp. het probleem is dat ik mijn harde schijf niet meer in partities kan delen. partitionmagic classeert het als type BAD. ik kan daardoor niks doen. ik kan de harde schijf wel gewoon gebruiken. met acronis diskeditor zie ik dat ik naast die 20 gig ook nog twee partities hebt van rond de 800gig(!) en 200(!) heb. dit kan nooit goed zijn. kan iemand mij helpen mijn harde schijf te repareren? of iets nuttigs vertellen over het type BAD volgens partitionmagic, groetjes, telewerker
Link naar reactie
Ik zou [url=http://www.maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm]dit[/url] tooltje maar eens draaien. Ik had soortgelijke problemen met een Seagate-schijf en met een dergelijk tooltje worden de problemen meestal weer opgelost. De meeste van die tooltjes lezen elke sector en schrijven die vervolgens weer weg. Op deze manier wordt je hele schijf opnieuw gemagnetiseerd en blijft dfe data beter behoiuden. Als je niets doet, krijg je binnen afzienbare tijd hele series foutmeldingen over leesfouten, dus enige haast is wel geboden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...