Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb hem, en bevalt prima. Zeker wat je krijgt voor die prijs. Software staat apart op een partitie net als een restore afdeling. Geluidskaart valt me iets tegen, beetje erg veel bas erin en wat doffig, maar is best naar te luisteren nog. Zijn die nu nog niet allemaal uitverkocht dan??? Oja en zeker niet onbelangrijk hij is muisstil. En de kast is wat krap dus als je er veel wilt bijproppen lukt dat niet, mede omdat een pci slot wordt geblokkeerd door de koeler van de videokaart. Dus je hebt nog maar 1 pci over, al zou ik niet echt weten wat je daar nog in kwijt kunt. Dat ding is behoorlijk compleet.
Link naar reactie
Ik heb een maandje of anderhalf geleden een laptop bij de Aldi aangeschaft. Werkt goed alleen zat het toetsenbord een beetje los. Was maar een kwestie van even bellen en TNT komt hem bij je thuis ophalen en een weekje of anderhalf later weer terugbrengen. Over de garantie en service heb je bij Medion dus geen klagen. :wink: Groeten, Melbo.
Link naar reactie
[quote:4654f42ddc="Alipapa"]Hallo, Garantie en helpdesk zitten nu bij Medion in Panningen NL, dus geen tussenpersoon meer voor nederland. Verder kost deze machine in duitsland maar 1199 Euro, dus woon je bij de grens dan kan je 50 euro in je zak steken ! Alipapa[/quote:4654f42ddc] Ja maar dan wel met alle Duitse software erbij moet je niet vergeten!!! Maar toch: goed spul hoor, heb zelf de PC van een jaar geleden, prima. Blijkt dat er bij de 8000 geen Diskette station meer inzit! :roll:
Link naar reactie
Ik ken twee mensen die een Medion bij de Aldi hebben aangeschaft. De eerste was een PIII 667MHz en na iets meer dan een jaar (garantie verlopen) begon eerst de hd data te verliezen - nieuwe hd aangeschaft - en vervolgens ging het mobo kapot. Helaas bleek dat mobo een microATX en de kast kon geen grotere mobo's hebben. Toen had hij al een nieuw ATX mobo, dus moest er ook een nieuwe kast komen. De tweede was een PIII 1GHz met GF2 GTS. Leuk systeem, helemaal geen problemen mee. Totdat hij de videokaart wilde vervangen door een GF3 Ti200. Tijdens spellen liep het systeem vast. BIOS instellingen (waren er niet veel) aanpassen had geen effect, een zwaardere voeding hielp ook niet. Conclusie: de aanwezigheid van een AGP 4x slot betekent niet noodzakelijk dat het systeem alle AGP 4x kaarten accepteert. Mijn vermoeden is dat het moederbord te weinig stroom aan het AGP slot levert. Ook deze kast accepteert alleen microATX, dus een ander moederbord gaat ook niet gemakkelijk. Ervan afgezien dat in beide systemen de reset knop behoorlijk onbereikbaar is, kan erg vervelend zijn.
Link naar reactie
Ik zou nooit een pc bij de Aldi kopen. De onderdelen die erin zitten worden vaak matig beschreven/uitbelicht. Zo is de voeding 250W en dat is (tegenwoordig) erg weinig en bovendien is de kwaliteit nog maar te bezien. Over de kast wordt weinig vermeld: kwaliteit, inhoud, uitbreidbaarheid ? Wel wordt vermeld dat er geen drive lampjes en resetknop zijn. Is tamelijk ongemakkelijk. Over het mobo wordt vermeld dat het merkloos is. De grootte wordt omschreven als compact en dat zegt ook iets over de kast. Alles geintegreerd en 3 PCI sloten en 2 geheugensleuven. Mogelijk is er dan ook een BIOS aanwezig met zeer beperkte instelmogelijkheden. Het merk geheugen is blijkbaar ook niet bekend ? Al met al is dit leuk voor als je nog niets hebt. Voor de echt liefhebber is dit een ander verhaal. Maar als je taferelen mag geloven die zich afspelen 's morgens vroeg om zo'n ding te bemachtigen, hebben veel mensen nog niets.
Link naar reactie
Ik ben blij met ALDI.Kennis heeft Aldi PC gekocht, maar moest zijn Matrox parh. verkopen (4maand oud) Ik heeeeeeeeel blij.Heb het systeem gezien, ziet er goed uit. maar hij wou effe snel een ghost maken , zoeken zoeken maar geen floppy.Maar cardreader lust ook flashkaartjes uit de Canoncamera en zo was dat ook weer opgelost.Helaas voor hem heeft de Ti4200 niet de 2d kwaliteit als de Matrox, maar verder is hij heel gelukkig met zijn systeem.
Link naar reactie
'k heb hier nu een "dure" fijutsu-siemens staan die op 2,5 Ghz staat te ronken maar er zit gewoon een Microstar MS6587V2 Mobo in. Naar het schijnt heeft medion de mobo's zelf laten maken (ontwikkelen) en lijkt het mij een goede PC. Floppy van 9 euro er in en klaar. Nee dan moet je een Fijutsu-Siemens Scaleo 600 nemen. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Plus dat prachtige XP home dat er op zit, nee dat is niet lachen. bijna alles wat eerst werkte op mijn (oude) Compaq werkt niet meer onder XP, of je moet een patch downloaden of een nieuwe driver off... Het spelletje dat je een maand geleden gekocht hebt doet het niet meer. FF niet lullig doen maar Harry Potter en FIFA 2002 doen het dus niet meer. Sorry dat ik ff uitwijk maar ik denk dat een goed stukje software net zo belangrijk is als de hardware. Ik denk dat als ik de S-F Scaleo 600 nog niet gehad had dat ik die Aldi bak best gekocht zou hebben. Greetz bye mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...