Ga naar inhoud

Tweedehans notebook, waar kopen


Aanbevolen berichten

[quote:570688f082="J.A.Maurer"]Op de beurs zie je maar genoeg laptops,vandaag op de hcc beurs wel honderd gezien ,prijzen vanaf 50 euro de gemiddelde prijs is rond de 500 euro , vaak staan ze ook op een pc-discount beurs je kan ook een poging wagen bij vraag en aanbod op dit forum. :wink:[/quote:570688f082] Oke dat weet ik, heb die dingen ook gezien op de HCC dagen. Maar ik zoek een winkel hier in de buurt die tweede hands pc verkoopt. En mocht dat niet mogelijk zijn dan ga ik aan een beurs denken.
Link naar reactie
2e hands laptops ... bij bedrijven zijn ze (met eventuele garantie) stevig aan de prijs. Ik heb eens rond gekeken toen ik wat zocht en ben tot de conclusie gekomen dat ik voor enkele honderden euro's meer een nieuwe had (met veel betere specs en fabrieksgarantie). Bij partikulieren is het altijd maar afwachten, vaak gaat zo'n ding weg om een brakke accu, of als er wat anders kapot is. En reparaties zijn extreem duur aan die dingen. Je hebt nieuw al een redelijke voor net wat meer dan een 1000 euro namelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...