Ga naar inhoud

PleXWriter 12/4/32: ondersteuning voor 90min. CD-Rs?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Plextor PleXWriter 12/4/32 (een model dat uitkwam vlak voordat ze met de Burnproof-technologie werden uitgerust) en maak gebruik van Nero 5.5.7.8. Nu probeer ik een bestand op CD te krijgen dat groter is dan 700MB, hiervoor heb ik 90min CD-Rs gekocht. Ik heb tevens wat acties ondernomen om het mogelijk te maken om te overburnen: PleXWriter: - nieuwe firmware (v1.6) geinstalleerd zodat de brander 90min CD-Rs correct leest. Nero: - "Overburn" optie aangezet, limiet gezet op 91 min. - "Disc-at-once" optie geselecteerd - "no multisession" geselecteerd - "Finalize CD" geselecteerd - "Check for correct CD format before burning" uitgezet - 90min CD erin gezet (en de bestandsgrootte is gelijk aan 89:46min, dus dat moet kunnen) Maar ik krijg van Nero hoe dan ook steeds te horen dat er niet genoeg ruimte op de CD-R is om het bestand er op te kunnen zetten! Wie o wie kan mij vertellen welke handeling ik hier vergeten ben?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...