Ga naar inhoud

Logitech Wireless Optical problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb vrijdag op de HCC-beurs een Logitech Wireless Optical muis gekocht (standaard model, dus geen MX...). Nu kan ik hem gewoon installeren, maar als ik de muis een paar seconden niet gebruik, gaat hij "uit" (ik kan dan de muisaanwijzer niet meer bewegen en niks meer aanklikken), dan moet ik weer even op een muisknop klikken om verder te werken. Dit is nogal frustrerend als je gewoon probeerd te werken op de pc. Wie weet er of dit door een (verkeerde) instelling komt, of dat het gewoon een fout(je) in de muis zelf is....???? (als het een fout in de hardware is moet hij terug naar Hilversem :-? :-? )
Link naar reactie
Ik zou eerst gaan kijken in het Logitech programma dat je hiervoor geinstalleerd hebt om te kijken of je de 'sleep' functie ergens kan uitzetten (of als je alleen de driver hebt geinstalleerd en geen extra Muissoftware: een kijkje nemen in Control panel --> Mouse). Of anders kan je een kijkje nemen bij de [url=http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/details&CRID=320&CONTENTID=4979&countryid=12&languageid=13]Logitech productondersteuning[/url] om te kijken of jouw probleem (& oplossing hiervoor) ergens staat vermeld. succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...