Ga naar inhoud

floppy drive


Aanbevolen berichten

Na een paar maal geformateerd te hebben gebeurt steeds het volgende.Na instalatie van enkele programma's ,en ik mijn floppy wil gebruiken krijg ik het volgende te zien: A is niet toegankelijk,onjuiste functie. Het maakt niet uit welk programma ik instaleer want het zijn steeds verschillende programma's.Het diskette station is gloednieuw dus hier ligt het zeker niet aan. IK gebruik Windows XP prof,en ik heb norton security 2003 ( zou hier de fout kunnen liggen?) wie o wie helpt mij? groetjes Sammeke :lol:
Link naar reactie
hoi dit heb ik al nageken en er is geen conflikt de laatste 3 keer dat ik geformateerd heb heb ik na elk programma gekeken of de floppy nog werkte en ja hoor na het instaleren van ongveer 10 programma's was het weer mis eerst bij het instaleren van Nero na het opnieuw formateren en konstant kontroleren gebeurde het na Norton Securety 2003 de 3 de keer bij Norton systemworks 2003 ik kontroleer echt elke keer bij het instaleren en opeens is het er weer kan mijn a station niet meer bereiken groetjes Sammeke :lol:
Link naar reactie
[color=red:b91c8896e5][/color:b91c8896e5] :lol: hoi Long Jonn ik ben er uit ik heb norton antinirus en firewaal eraf gegooid en ja hoor mijn pc is weer compleet heb nu dus een nieuwe virusscanner en firewall aangeschaft van McAfee en daar doet mijn diskette station het wel mee bedankt voor het meedenken :lol: :lol: :lol: :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...