Ga naar inhoud

Welke TV kaart?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een TV kaartje aan te schaffen. Ik heb er nu een 4 jaar oude Dart TV Life inhangen, waar ik niet veel meer als ruisend beeld uit kan toveren... Nu wil ik graag een nieuw TV kaartje aanschaffen. Ik ben niet echt van plan om daar erg veel geld aan uit te geven, maar ik wil wel een kwalitatief goed ding, met (liefst) een goede VIDEO-IN erop. Daarnaast wil ik ook graag met goeie kwaliteit ('gewoon' tv kwaliteit) dingen op kunnen nemen. Afstandsbediening enz. hoef ik allemaal niet, maar zou wel leuk zijn. Radio hoeft ook niet per se. Wat zijn de goede merken op dit gebied? Welke kaart raden jullie me aan, en .. in welke prijsklasse liggen die ongeveer? Nog een vraagje: bestaan er ook TV kaarten die je kan "doorlussen" naar een TV? Of kan dat alleen via de TV-out van je videokaart? (Het laatste zeker..)
Link naar reactie
Ik heb zelf de pinacle PCTV Pro van ongeveer €120,=. Hier zit wel een AB bij en radio maar is ook stereo! in tgenstelling tot de andere types. Deze kaart kan softwarematig realtime opnemen in mpeg1, mpeg 2 (in de kwaliteiten 2.5 mbits/sec SVCD, 3.5 mbits/sec DVD longplay en 6 mbits/sec DVD). Al diverse SVCD's opgenomen en afgespeeld op een home DVD speler. Zelf nog niet geprobeerd maar het schijn ook mogelijk te zijn om de radio opname meteen in een MP3 formaat weg te schrijven. En nee.... ik heb geen aandelen in dit bedrijf maar ik ben gewoon tevreden over het geboden product. En ja... TV beelden van PC naar TV via de grafische kaart.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:96a6ec1418="stelf01"][Ach , vertel dan ook effe welke software je er bij krijgt.[/quote:96a6ec1418] [code:1:96a6ec1418]Hardware PCTVpro PCI-board, compact design with combined hyper band-cable tuner and stereo FM tuner, TV stereo decoder Infrared remote control transmitter incl. AA batteries Infrared remote control receiver (RS232 fem. connector) Audio cable (length ca. 30cm, 2 x 3,5mm stereo headphone jack) for connection to a sound board Software PCTV Vision and PCTV Radio application with Digital VCR/ Time shift function for Windows® XP/Me/98/2000 PCTV WebText combines Teletext with the Internet and gives you instant access to all Teletext pages with convenient search engine and TOP-Text support Pinnacle TRex multimedia file converter Pinnacle Studio 7 Video Editing software (TRIAL version)[/code:1:96a6ec1418] Volledige versie van TRex en trial van Studio 7. Ik kan van een maat een volledige versie van Studio x Video Editing krijgen, volgens mij was dat 10. [quote:96a6ec1418="stelf01"]Als je de volledige werkende versie 5.1 er bij krijgt ben - shit - flauw][/quote:96a6ec1418] Wat bedoel je hiermee? .. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...