Ga naar inhoud

modem wordt niet meer gevonden


Aanbevolen berichten

Heb Hd geformatteerd en opnieuw W98 geïnstalleerd. Modem dat tot nu toe altijd feilloos heeft gewerkt blijkt niet meer (voor win) te bestaan. Win herkent niets en komt met de melding "kijk of alles juist is aangesloten". Ander modem geprobeert en ook andere vrije slots. Niets helpt. Modem is Aztech 56K. Pc is Dell 4100. Wie weet een oplossing? Henny
Link naar reactie
[quote:5522f23ddb="henel"][quote:5522f23ddb="Long John"]Even niet laten zoeken maar gewoon met "nieuwe hardware" zelf het moden instaleren. Dat helpt meestal wel. Je kunt ook even proberen een ander slot te nemen want als hij pnp is moet hij herkend worden...[/quote:5522f23ddb] Allemaal geprobeerd. Geen resultaat. Het modem heb ik zelf geïnstalleerd.[/quote:5522f23ddb] Heb je de modem bij apparaat beheer en gedeinstaleerd en geherstart? Meestal word de moden door windows zelf opnieuw geinstaleerd. Suc6
Link naar reactie
[quote:723f6f8bc7="XPfrustratie"][quote:723f6f8bc7="henel"][quote:723f6f8bc7="Long John"]Even niet laten zoeken maar gewoon met "nieuwe hardware" zelf het moden instaleren. Dat helpt meestal wel. Je kunt ook even proberen een ander slot te nemen want als hij pnp is moet hij herkend worden...[/quote:723f6f8bc7] Allemaal geprobeerd. Geen resultaat. Het modem heb ik zelf geïnstalleerd.[/quote:723f6f8bc7] Heb je de modem bij apparaat beheer en gedeinstaleerd en geherstart? Meestal word de moden door windows zelf opnieuw geinstaleerd. Suc6[/quote:723f6f8bc7] Ook gedaan. Geen resultaat.
Link naar reactie
[quote:1e36bcd69b="J.A.Maurer"]Jou probleem is simpel te verhelpen. 1 Verwijder het modem 2 Formateer je harde schijf 3 installeer windows opnieuw 4 Plaats het modem terug Nu zal windows het modem wel zien. Deze handeling moet ik ook wel eens doen bij een pc van mij,en ik werk nog wel met w2000. succes :wink:[/quote:1e36bcd69b] Zelfs DAT had hij al gedaan :o
Link naar reactie
[quote:6092ed6ca3="J.A.Maurer"][quote:6092ed6ca3]Zelfs DAT had hij al gedaan [/quote:6092ed6ca3] Dat kan ik niet uit zijn verhaal opmaken,en met het modem verwijderen bedoel ik ook het hele ding uit de pc halen,dan format,opnieuw windows installeren,pc uit zetten en het modem terug plaatsen :wink:[/quote:6092ed6ca3] Inderdaad, dit MOET werken. Anders blijft er maar 1 ding over, een nieuwe. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...