Ga naar inhoud

webcam probleemke


Aanbevolen berichten

Ik sluit hier thuis voor iemand een webcammmeke aan op zijn pc, alles werkt perfect. Ik heb dat geprobeert op alle usb poorten die hij heeft (twee achteraan de pc en ééntje vooraan) geen probleem. Die persoon komt thuis en sluit alles aan webcam(usb) scanner(usb) en asus modem (usb), wel nu de scanner en de modem werken maar zijn webcam niet. Deze wordt niet meer gededecteerd en kan geen connectie maken. Na het verwijderen en opnieuw installeren van de software en de drivers werkt het even welliswaar zonder geluid, maar na een tijdje niks meer. Blijkbaar een probleem als er meerdere USB toestellen aangesloten worden. Weet iemand hoe dit op te lossen is. Of heeft er nog iemand een gelijkaardig probleem gehad.
Link naar reactie
Ja, ik heb ook weleens problemen met die USB. Het is denk ik gewoon een questie van aansluiten en rebooten. Sommige aopparaten veroorzaken een conflict. Probeer eens nieuwe drivers, wil ook nog weleens helpen. Wat voor webcam is het? Logitech heeft namelijk laatst nog een update vrijgegeven voor de clicksmart. Aangezien veel mensen die hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...