Ga naar inhoud

Canon BJC 3000 doet het niet meer


Aanbevolen berichten

het oranje knippert 7 keer en dan de groene 1 keer, in de handleiding staad dan dit: oorzaak: De BJ-cartidge is defect oplossing: verwijder elke bj-cartridge en controleer of de contactpunten op de cartidge en cartirdgehouder schoon zijn. controleer ook of de berschermptape van de printkop verwijderd zijn. plaats ze vervolgens weer in de printer. op de cartridge zie ik geen contacten zitten, maar op de printkop wel. deze zijn gewoon schoon. zou het iets te maken kunnen hebben met het begruik van imitatie cartridges? of moet ik misschien mijn printkop vervangen. of ben ik gewoon toe aan een nieuwe printer?
Link naar reactie
haal hem eens helemaal los (ook de spanning en dan een poosje wachten) vaak als je hem daarna weer aansluit werkt hij weer gewoon. Een inmitatie inkt tank zal de boel niet slopen al zou je wel een heel slechte inkt kunnen hebben gebruikt maar dan raakt de kop verstopt en zie je dat echt stuk gaan ze zelden door "vreemde" inkt. Er is een truck om de printer te resetten maar die is mij niet bekend wie weet iemand anders??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...