Ga naar inhoud

Force Feedback stuur en Thrustmapper??


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb van een kennis dit stuur geleend. Hij was de install software kwijt, ik heb de drivers van de site gehaald(guillemot). Ik heb WinMe. FFB-stuur is USB. aangesloten. Nu speel ik het spel Collin McRae en in het begin gaat alles goed maar als ik een keer crash of doorga naar een ander level dan is hij de instellingen kwijt van het FFb-stuur. En ik krijg de indruk dat hij vastslaat. Als ik het spel opnieuw opstart doet hij het ook niet. Als ik het stuur zonder Force feedback gebruik doet hij het wel....?! Ik heb het programma Thrustmapper ook van internet gehaald maar hierin wordt het stuur ook niet herkend. Dus ik kan geen profiles aanmaken voor een spel. De fabrikant van het stuur is Guillemot en ik vraag me af of het programma Thrustmapper uberhaupt wel met dit stuur overweg kan?? Wat ook vreemd is is dat het stuur het onder TOCA2 wel doet en geen problemen geeft (zonder Thrustmapper geinstalleerd te hebben en alleen de drivers) Ik weet het niet meer. Heeft iemand een idee wat ik fout doe??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...