Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ho daar ik heb hier een laser computer nou weet ik niet wat voor kast het is ik weet alleen dat er een amd k6-2 procesor in zit 156mb 6.4gig hdd, nu mijn vraag kan ik deze ook upgraden door er bijv een ander moederboard + chip erin te zetten of is er veel meer voor nodig ben een leek op dit gebied alvast bedankt..........?????????????? :lol: :lol: :lol: [b:30a5a45719][/b:30a5a45719]
Link naar reactie
Ik zelf denk dat je beter een PIII of klein PV kunt kopen. Afhankelijk wat je er mee wilt doen. Gaat het om textverwerken dan is je huidige PC voldoende, wil je gamen dan is een PIII -850 Mhz al bijna de basis. Wil je de nieuwste games spelen dan is niets goed genoeg. Zelf heb ik een P4-1,53 Ghz en wat denk je, FIFA 2002 loopt niet (WIN XP), Shadowman (1) draait niet (WIN XP). Maar....... MAX PAYNE (ik speel hem nu voor ik denk de tiende of twaalfde keer) denderd. Supersnel laden van de loeizware rasfiles, zeer vloeien beeld in de hoogste en moeilikste resoluties. GrandPrix V - Draait als een wilde (alleen stuurtje kalibreren gaat weer moeilijk (WIN XP). Ik hoop dat ik je een beetje opweg heb geholpen. BTW ik heb zelf nog een K6 machne waarop Linux (redhat 8.0) draait. "t is een mooi alternatief en je leert er heel veel van. Greetz bye mike
Link naar reactie
Je kan hem niet echt upgraden. zie ook suggestie mike. Je zal niet alleen je mobo + cpu moeten vervangen maar ook het geheugen en een ATX kast. Volgens mij heb je geen AGP slot, dat wordt dus ook een nieuwe video kaart. Je zal een PS2 musi en keyboord meoetn kopen. Je kan je HD als 2e Harddisk meenemen, je floppy drive, misschien je cdrom en geluidskaart, dat is alles en dus weinig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...