Ga naar inhoud

Levensduur batterijen van optische muis


Aanbevolen berichten

Tot de cursor niet meer beweegt!! Wat een vraag, dat hangt af van hoe je er mee werkt, het type en soort batterij je gebruikt, de temperatuur en welke muis je gebruikt. Hoe moet iemand hier nu weten welk type bat. en muis jij gebruikt, en dan een antwoord geven op een vraag die zich vanzelf oplost, gewoon een setje reserve bat. bij de hand houden en afwachten de volgende keer heb je dan een aardige indicatie wanneer hij ermee ophoud.
Link naar reactie
[quote:2f134a7c5e="mike leroi"]Niet gebruiken = er uithalen. Anders staat de muis 24 uur per dag aan en zijn je batarijtjes snel leeg.Greetz bye mike[/quote:2f134a7c5e] Niet waar. Het stoomverbruik bij een stilstaande muis is verwaarloosbaar. Pas als je het ding beweegt gaat ie echt stroom verbruiken. Ga er maar vanuit dat je afhankelijk van het merk en type muis er zo'n 1,5 à 4 maanden mee kunt doen.
Link naar reactie
[quote:4492064fd1="gerben"]Het hangt inderdaad sterk af van het gebruik. De nieuwste MX700 muis van Logitech schijnt drie tot vier dagen mee te gaan als ze volledig geladen zijn. In principe zullen ze dus bij 3 uur gebruik per dag, en telkens terugplaatsen in de cradle, nooit leeg raken.[/quote:4492064fd1] Dat laatste zal ik nou net niet doen. Volgens mij worden je batterijen daar lui van. Met als gevolg dat de batterijen steeds korter meegaan,dus je moet vaker opladen. Hou in geval van nood gewoon een ouderwetse muis achter de hand. Ik heb zelf ook een draadloze optische muis, van het merk Maxxtro=Trust. En ik laad hem om de twee dagen op. Per dag zit ik toch zeker 3 uur achter de pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...