Ga naar inhoud

cd brand problemen


Aanbevolen berichten

Normaliter brand ik cd's met Nero. Loop nu tegen stevig beveiligde cd,s aan en probeer deze nu te branden met Cloney en Clone cd. Programma doorlopen gaat prima, brander geeft ook aan dat die brand, maar resultaat is dat er niets gebeurd. Dus geen onderleggers. Heb instellingen van cloney en clone cd gecontroleerd, DMa en drivers zijn volgens mij ok. Ligt het aan de Aspi drivers of layers, heb die wel gedownload maar hoe installeer je dat vervolgens, of ligt het aan iets anders. Wie kan mij helpen.
Link naar reactie
Is het niet gewoon de bedoeling dat het niet lukt? Je bent bezig een illigale copie aan het maken dus hoort dit niet hier thuis. Is het een backup van je eigen cd moet je gewoon het label aanschrijven aangezien je het recht heb een exemplaar voor jezelf te maken, even de bon faxen en afwachten wat ze te zeggen hebben... btw dit gaat over software geen hardware de beveiliging is een software probleem dus verkeerde forum
Link naar reactie
clone cd: -lezen Lees Subkanaal data uit data tracks: aan Lees Subkanaal data uit audio tracks: aan afbreken bij leesfout: uit Fouten snel overslaan: uit intelligente slechte sectorenscanner: uit -schrijven alles uit behalve: versterk ''zwakke'' sectoren (sub-kanaaldata niet herstellen alleen aanbij psx cd's) schrijfmodus RAW DAO (soms niet compatible) alle informatie voor kopiëren :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...