Ga naar inhoud

Goedkope Digitale Cam en Webcam


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik was van plan om [url=http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FWebcams&scindex=%2D1&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FWebcams&prid=0007033409]deze[/url] digitale cam/webcam te kopen maar ik kan niet echt reacties en revieuws over deze cam vinden. Misschien is er hier iemand die er ervaring mee heeft en/of hij deze wilt delen. Of mensen die zelf een goedkope digitale cam ook functionerend met webcam hebben iets kunnen aanbieden. De maximale prijs die ik wil uitgeven is 40 euro...denk niet dat er veel aanbod is voor die prijs daarom vond ik de cam van hierboven zo goed...graag reacties. Helen
Link naar reactie
[quote:babbb7c0ba="Helen"]Wat is dat nou weer voor iets onzinnigs, formaat van een postzegel. Mijn huidige webcam heeft een resolutie van 320X240 en dat is dus ECHT wel groter dan een postzegel. Of bedoel je hiermee dat het formaat klein is?[/quote:babbb7c0ba] Dat lijkt me wel ja. Ik bedoel maar te zeggen dat ie als vervanger van een gewone camera ongeschikt is; daarvoor is de resolutie te laag. Van de andere kant; er zijn ook mensen die gelukkig in een Lada rondrijden, terwijl ik een dergelijk vervoermiddel niet eens gratis wil krijgen... Uiteraard ligt het er maar aan waar je 'm voor wil gebruiken, maar ik neem aan dat ie ook als fotocamera gebruikt gaat worden. Anders zie ik het voordeel niet tov de webcam die je nu al hebt. Of zie ik iets over het hoofd?
Link naar reactie
[quote:49408f20c0="Helen"]Ik heb nu een Logitech Quickcam Express en ik merk dat de helderheid van de foto's niet echt geweldig zijn en ook best donker. Dus ik wou een andere aanschaffen, nu zag ik toevallig deze en er zaten ook digicam functies bij dus dat vond ik wel handig meegenomen.[/quote:49408f20c0] Volgens mij raak je met deze aankoop een beetje van de regen in de drup. Trust staat niet bepaald bekend om de hoogwaardige webcams/fotocamera's . En dan neem je nog het goedkoopste model ook. Volgens mij kun je beter doorsperen en meteen een hele stap hoger gaan zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...