Ga naar inhoud

Hp Deskjet


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik baal als een stekker om het volgende. Ik heb m'n oude hp scsi scanner en deskjet printer (660C) varvangen door een nieuw duo. De 4400c en een deskjet 960. Nu ben ik vooral over die laatste niet te spreken. Hij verbruikt te veel inkt en is in txt niet veel sneller dan m'n 9 jaar oude 660C ! Ik heb nu al opties als 'economy' en 'lage dekkingsgraad' etc geactiveerd. Verder is het schrikbarend dat m'n inkt indicator nu al aangeeft dat ik m'n kleurenpatroon moet vervangen...dit terwijl ik nog bijna geen kleur heb gebruikt ! Volgens mij is het patroon ook nog lang niet leeg, maar het printen wordt veel proggramma's door deze indicator onmogelijk gemaakt ! Wat kan ik doen ??? Is er mischien een mannier om deze inktindicator te omzeilen ?
Link naar reactie
Ik heb al eens de zwart vervangen en het zijn beide toch echt 40ml patronen volgens de labels ! Verder is het probleem dat zodra de 'softwarematige' indicator een 'bijna leeg' patroon signaleerd, deze het windows software onmogelijk maakt om in kleur te printen ! Als ik onder linux print geen probleem ! Wat is hier aan te doen, het ligt niet aan instellingen als 'afdrukken in grijswaarden / greyscale' etc. Het is echt een soort 'driver-preventie' ?! Wat nu ?
Link naar reactie
In plaats van die hele reutemeut software alleen de kale drivers installeren. gebruik overal altijd alleen de drivers en heb daardoor ook nooit problemen met randapparatuur. Geen overbodige software die alleen maar problemen kan veroorzaken. Je ziet vanzelf wel als de cardridge leeg is, daar heb je geen software voor nodig. Vaak kan je bij HP op de site alleen de zakelijke software downloaden, deze bevatten vaak alleen de drivers zonder de software en anders even in de submapjes zoeken. Suc6 RS
Link naar reactie
Die drivers van HP zijn een 'ellende'. Wat er wel is is een soort configuratie-filetje (weet niet meer welke) waarmee de het bi-directionele verkeer tussen printer en computer kunt uitschakelen. Printer geeft geen antwoord meer aan PC. En je kunt 'altijd' printen. die zit tussen files die vaak beginnen met HP*.* en dan effe kijken welke .exe of cfg of weet ik het moet pakken. Ben je van dat gewauwel af waardoor je niet of heel irritant kunt printen. Ik heb namelijk ooit de zwarte cartridge verwisselt en mijn HP zat altijd te mauwen dat "Cartridge" leeg of niet goed geplaatst was, terwijl die goed zat. Bi-directioneel verkeer uitgezet en gewoon printen. Ik print nu al 4 jaar ermee. Groet, Aswin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...