Ga naar inhoud

Window 2000 Pro en digitale camera's


Aanbevolen berichten

Beste computergebruiker, Op mijn systeem heb ik windows200 PRO (Engelse versie) geïnstalleerd. Daarnaast de service-packs 1 tot en met 3. Ook de USB driver van mijn Sony heb ik geïnstalleerd. Er traden geen foutmeldingen op tijdens de installatie. [b:f87d4d2e1b]Het probleem:[/b:f87d4d2e1b] Mijn computer herkent mijn digitale camera niet! Onder windows 98 maakte het systeem een nieuwe driver letter aan met daaraan gekoppeld de camera. In het lijstje met digitale camera's staat mijn type Sony niet vermeld. Wat doe ik verkeerd ? Als je me kunt helpen, mag je reageren .
Link naar reactie
Klinkt als een kersverse Windows 2000 gebruiker... Je hoeft niet alle service packs te installeren, maar alleen de laatste, want daarin zitten ook alle wijzigingen van voorgaande service packs. Wat betreft het camera-probleem: is het bijgeval een Sony DSC-F1? Daarvan zegt Microsoft: [b:1411e91686]SUMMARY[/b:1411e91686] The Sony DSC-F1 Digital Camera does not work with Windows 2000. [b:1411e91686]MORE INFORMATION[/b:1411e91686] The Sony DSC-F1 Digital Camera uses a 16-bit TWAIN data source that is not supported in Windows 2000. For product updates or a Windows 2000-compatible driver, contact Sony or visit the following Sony Web site: http://www.ita.sel.sony.com/products/archive/imaging/dscf1.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...