Ga naar inhoud

Samsung ML-1210 vragen


Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met de Samsung ML-1210 printer? Ik ben verder op zoek naar informatie over de benodigde toner cartridges. De kosten daarvan en het aantal vellen dat geprint zou kunnen worden per cartridge. Dit om de gebruikskosten over pakweg 3 jaar te kunnen inschatten. Deze printer is vrij goedkoop maar ik twijfel het een verstandige aanschaf is omdat er zo vaag wordt gedaan over de toner kosten. Het volgende heb ik kunnen achterhalen: De printer kost bij Dixons 199 euro. Op de doos staat dat er een 2e cartridge wordt bijgeleverd. Daarmee kunnen 1000 vellen worden afgedrukt. Kosten van een eventuele nieuwe cartridge was niet bekend. Men verwachtte (veel) meer dan 50 euro, over het aantal velletjes ook geen informatie. De printer kost bij Conrad (tijdelijk) 219 euro exclusief verzendkosten. Middels coupon is een 2e toner cartridge verkrijgbaar ter waarde van 99,95 euro. De helpdesk van Conrad kon mij niet vertellen hoeveel velletjes papier daarmee kon worden afgedrukt. Ofwel, ik weet nu niet of ik beide aanbiedingen zomaar kan vergelijken. Verder schijnt deze printer nagenoeg identiek te zijn aan de Lexmark E-210.
Link naar reactie
Inderdaad, erg interessant! Wat betreft de toner prijs van de ML210 heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Als de toner vergelijkbaar is met de Lexmark versie, dan lijkt de cartridge geen 6000 velletjes, maar 2000 velletjes aan te kunnen. De gemiddelde afdrukprijs heb ik dus zelf nog niet kunnen bevestigen. De bijgeleverde cartridges zitten op pakweg 1000. Als er zuinig geprint wordt en niet teveel zwart, dan zal de cartridge natuurlijk langer meegaan. Interessant is de snelheid! De Minolta is qua prijs voor mij een alternatief, maar die is grafisch langzamer. Dus voor mij veel minder interessant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...