Ga naar inhoud

Welke printer?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik wil een foto-printer gaan kopen van Canon. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welke... de S900 of de S830D. De S900 is sneller (tot 2x zo snel), maar de S830D kan ik direct aan mijn fototoestel koppelen om af te drukken en heeft een USB 2.0 aansluiting. Nu is mijn vraag, welke keuze zouden jullie maken? En nu niet zeggen dat je een Epson zou kiezen... :wink:
Link naar reactie
Eerlijk gezegd heb ik met beide printers geen ervaring dus wil ik liever niet zeggen welke je het beste kan kopen... Ik gebruik hier zelf ook Canon en we hebben hier de 6200 staan die doen het prima. Voor echte knappe afdrukken ga ik altijd naar een Kopie service aangezien dan een veel hogere kwaliteit verkregen wordt tegen veel en veel lagere kosten. Ik maak namelijk eigen dvd hoezen en dan zit je op bijna A4 formaat en dat wordt een dure zaak als je er veel af wilt drukken. Tegenwoordig kun je in vrijwel elke beter kopiezaak vanaf media laten afdrukken en dat is echt veel goedkoper. Ik hecht dan ook niet zo veel waarde aan het foto's afdrukken van een printer. Ook Hp maakt hele mooie afdrukken alleen door de vaste inktkop met drie kleuren laat ik ze voor ons buiten beschouwing want zeker wanneer je veel afdrukt is een gescheiden systeem voor elke kleur een stuk goedkoper. Een hoes die net een kleur mist ziet er niet uit en je heb dan geen keus andres dan een nieuwe cardrigde te plaatsen (we vullen niet bij) ik hoop dat je r wat aan heb maar als je niet kan kezen neem dan de mooiste (doe ik met vrouwen ook altijd :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...